Informacja o czasie, jaki trzeba spędzić w kolejce w urzędzie pocztowym przy ul. Świętego Ducha wywołała dyskusję w mediach społecznościowych. Pojawiły się nawet wątki polityczne. Niektórzy uważają, że instytucję, która ich zdaniem, jest reliktem z PRL-u należy zlikwidować.
Nie wszyscy jednak narzekali na poziom usług. Wiele osób zaznaczało w swoich komentarzach, że to, w jaki sposób odbywa się obsługa, nie jest winą pracowników filii, na których skupia się zniezadowolenie wielu klientów.
"Za mało pracowników. Zrobili redukcję aby ciąć koszty, a teraz ludzie czekają. Utrzymują się jeszcze na rynku z powodu braku konkurencji, inaczej już by ich nie było, relikt PRL. Nadal w niezmienionej formie. Bo paczki już w większości przejęły inne firmy. Nawet Pocztex to firma, która nie podlega kierownictwu poczty. Skoro jest remont głównej poczty to filia na św. Ducha powinna przejąć tych pracowników, aby szło sprawniej, a są tylko dwie panie i na okrągło kolejki. Nawet nie wiem, kiedy one korzystają z WC. Chyba tylko podczas przerwy" - napisała pani Marzena.
Pan Jacek, który porusza się na wózku inwalidzkim, zwrócił uwagę na dostępność placówek dla osób niepełnosprawnych.
"Na Niepodległości schody i dzwonek, na który przeważnie nikt nie reagował. Na Św. Ducha zrobili podjazd, ale bez barierek, bez asysty trudno wjechać. Na Konstytucji też są schody i dzwonek, ale tam urzędniczka wychodzi za każdym razem, nawet jak jest kolejka, więc nie muszę czekać, zwłaszcza w czasie deszczu. Tak więc korzystam tylko z filii na Konstytucji, poza tym bardzo miła obsługa" - napisał mężczyzna.
Kiedy można się spodziewać powrotu placówki pocztowej przy al. Niepodległości w Jarocinie?
Z zapytaniem o to, jak długo mogą potrwać trudności związane z wyłączeniem głównego urzędu pocztowego w Jarocinie zwróciliśmy się do biura prasowego. W odpowiedzi otrzymaliśmy przede wszystkim zapewnienie, że "Poczta Polska podejmuje starania w celu zapewnienia Klientom z Jarocina i okolic jak największej dostępności do powszechnych usług pocztowych". Rzecznik PP informuje nas, że na terenie miasta Jarocin dostępne są dwie filie pocztowe: przy ul. Św. Ducha 32 oraz na os. Konstytucji 3 Maja 31, a w powiecie jarocińskim funkcjonuje w sumie 11 placówek.
"Spółka prowadzi wszelkie możliwe działania, aby doprowadzić do jak najszybszej reaktywacji placówki w siedzibie Urzędu Pocztowego. Termin wyznaczono na drugą połowę br. Na skutek awarii, która miała miejsce w maju 2024 r., zalaniu uległy dwie kondygnacje budynku wraz z częściowym zniszczeniem wyposażenia i sprzętu. Korzystanie z budynku do czasu zakończenia prac remontowo-inwestycyjnych jest niemożliwe. Personel placówki (służba doręczeń, ekspedycja oraz obsługa klienta umownego) został przeniesiony do pomieszczeń zastępczych na dworcu PKP" - czytamy w informacji.
Obsługę klientów detalicznych, w tym organizację odbioru przesyłek awizowanych przekierowano do placówki zlokalizowanej przy ul. Św. Ducha.
"Jednocześnie została podjęta decyzja o wydłużeniu godzin obsługi klientów w tej placówce oraz o zwiększeniu jej dostępności poprzez uruchomienie dodatkowych 4-godzinnych dyżurów w soboty. W placówce czynne są dwa okienka, jednak pracownicy dokonują również rozliczeń listonoszy i kurierów z przesyłek awizowanych - co może wpływać na tymczasowe ograniczenie obsługi klientów. Przepraszamy za niedogodności związane ze zmianą lokalizacji placówki" - informuje nas biuro prasowe.
Jakie są Wasze doświadczenia związane z korzystaniem usług Poczty Polskiej?
ZOBACZ RÓWNIEŻ
Ruszają kontrole pieców w gminie Jarocin. Urząd miejski podaje, gdzie w pierwszej kolejności [SONDA]
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.