Po tym zdarzeniu korzystanie z Urzędu Pocztowego nr 1 w Jarocinie, zarówno przez klientów, jak i pracowników, stało niemożliwe, dlatego uruchomiono tymczasowe rozwiązania. Przesyłki awizowane zostały przekierowane do filii zlokalizowanej przy ul. Św. Ducha 32. Aby ułatwić klientom korzystanie z niej wydłużono godziny jej pracy. Placówka czynna jest od poniedziałku do piątku w godz. 10.00-18.00 oraz w soboty w godz. 8.00-14.00.
Listonosze oraz kurierzy przez pierwsze dni po wyłączeniu z użytkowania budynku poczty głównej musieli odbierać przesyłki w innej placówce powiatowej. Część działalności związanej między innymi z rodzielaniem paczek przeniesiono na dworzec. Poczta Polska rozpoczęła również poszukiwania lokalu zastępczego.
Od zalania obiektu minęło już kilka miesięcy. O ważności poczty w mieście może świadczyć fakt, że kiedy napisaliśmy sprawie, informację czytano kilkadziesiąt tysięcy razy. Teraz nasi Czytelnicy zaczęli dopytywać się o to, kiedy urząd przy al. Niepodległości zostanie ponownie uruchomiony.
"Tyle się słyszy o problemach Poczty Polskiej. Zwolnienia pracowników, groźby strajków. Kurierzy robią im konkurencję. Paczkomaty są czynne całą dobę. Może oni w ogóle nie mają zamiaru tego remontować? Nie podobno, żeby taki stary budynek w centrum miasta miał popaść w ruinę? A do tej poczty na św. Ducha to jest kawałek drogi" - komentuje mieszkaniec miasta
ZOBACZ WIDEO (dalsza część artykułu pod wideo)
Co dalej z budynkiem poczty przy Niepodległości w Jarocinie?
Z pytaniem o to, czy gmach znajdujący się przy skrzyżowaniu al. Niepodległości i ul. T. Kościuszki będzie znów użytkowany, a jeśli tak, to kiedy ponownie można będzie z niego korzystać, zawróciliśmy się do biura prasowego Poczty Polskiej. Oto, co napisano w odpowiedzi na naszego maila:
"Zalanie pomieszczeń budynku Poczty w Jarocinie przy ul. Niepodległości nastąpiło w wyniku awarii - obecnie trwa proces uzyskania odszkodowania za poniesione straty. Działalność operacyjna została przeniesiona do lokalu zastępczego na ul. Dworcowej 2. Zakończenie prac remontowo-budowlanych i powrót do świadczenia usług w dotychczasowej lokalizacji planowane są na lipiec 2025 r. Mamy nadzieję, że wprowadzone przy tej okazji zmiany, które mają skutkować podniesieniem standardu świadczenia usług, zrekompensują Klientom niedogodności związane z obecną zmianą lokalizacji placówki"
W powiecie jarocińskim funkcjonuje 14 placówek pocztowych. Na terenie miasta Jarocin, poza obecnie nieczynnym urzędem pocztowym, dostępne są dwie filie: przy ul. Św. Ducha 32 oraz na os. Konstytucji 3 Maja 31.
Korzystacie w usług Poczty Polskiej? Jakie są Wasze doświadczenia? Czekamy na merytoryczne komentarze.
ZOBACZ RÓWNIEŻ
To nie jest fake news. Pocztą naprawdę można wysłać kaczkę – i to żywą. Obrońcy zwierząt: To horror!
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.