Reklama

Klienci skarżą się na PGNiG. Spółka nie wysyła rachunków za gaz. Dlaczego?

Opublikowano: Ostatnia modyfikacja:
Autor: | Zdjęcie: uniwersalne jarocinska.pl

Klienci skarżą się na PGNiG. Spółka nie wysyła rachunków za gaz. Dlaczego? - Zdjęcie główne

Klienci skarżą się na PGNiG. Spółka nie wysyła rachunków za gaz. Dlaczego? | foto uniwersalne jarocinska.pl

UDOSTĘPNIJ NA: UDOSTĘPNIJ NA:

Przeczytaj również:

Wiadomości Część mieszkańców Jarocina z niepokojem sprawdza swoje konta na stronie PGNiG, a inni z niecierpliwością zaglądają do skrzynek pocztowych. Wszystko przez opóźniające się rachunki za gaz, których spółka nie wysyła swoim klientom. Ludzie obawiają się, że otrzymają skumulowany rachunek

Reklama

Klienci spółki są zdezorientowani, bo nie wiedzą, ile mają do zapłacenia. Jednocześnie boją się, że gdy w końcu dostaną wyczekiwane rachunki za gaz, to kwota, którą będą musieli zapłacić, przekroczy ich możliwości. Kilku Czytelników poinformowało nas, że od dwóch miesięcy nie otrzymuje rachunków za gaz.

Mieszkańcy Jarocina skarżą się na PGNiG. Spółka nie wysyła rachunków za gaz

- Już jest koniec maja. Nie mam jeszcze faktury za kwiecień. Teraz przyjdą dwa rachunki do zapłacenia. W kwietniu był jeszcze normlany sezon grzewczy  W sezonie zimowym płaciłam 600 zł za maj będzie na pewno mniej, ale pewnie okaże się, że będę musiała zapłacić około 1.000 zł od razu. Nie jestem w stanie takiej sumy jednorazowo zapłacić - denerwuje się pani Ewa.


Podobne sygnały otrzymaliśmy od osób, które pobierają faktury w eBOK.

- Na stronie cały czas nie mam rachunku za kwiecień - informuje pan Zbigniew.

Zapytaliśmy spółkę, co jest przyczyną tej sytuacji i skąd biorą się takie opóźnienia.

PGNiG tłumaczy opóźnienia unowocześnianiem systemu rozliczeń


"PGNiG Obrót Detaliczny z myślą o usprawnieniu obsługi klientów wdraża nowy system bilingowy, który umożliwi m.in. skrócenie czasu obsługi klientów, zagwarantuje większe bezpieczeństwo ich danych, a docelowo umożliwi wprowadzenie jednej faktury za różne usługi od PGNiG. To jeden z największych tego typu projektów realizowanych w branży energetycznej w Europie Środkowo-Wschodniej, który zakłada migrację, czyli przeniesienie danych, ponad 7 milionów klientów do nowego systemu - czytamy w komunikacie przesłanym przez spółkę.

    
 PGNiG informuje, że z tak dużą skalą przedsięwzięcia związane są niestety utrudnienia dotyczące bieżącej obsługi, takie jak czasowe przesunięcia w dostarczaniu faktur, które mogą być odczuwalne przez niektórych klientów.


 „Nie wpłyną one jednak w żaden sposób na wysokość rachunków. Opóźnione rachunki zawierać będą stosownie przesunięte terminy płatności, nie ma jednak możliwości rozłożenia tych płatności na raty – zapewnia biuro prasowe PGNiG. 
 

Migracja danych jest obecnie realizowana na terenie województw: pomorskiego, kujawsko-pomorskiego, warmińsko-mazurskiego, lubuskiego, dolnośląskiego i wielkopolskiego. PGNiG Obrót Detaliczny zapewnia, że dokłada wszelkich starań, aby proces migracji przeprowadzić jak najszybciej i aby był on jak najmniej uciążliwy.

Szanowni Internauci. Komentujcie, dyskutujcie, przedstawiajcie swoje argumenty, wymieniajcie poglądy - po to jest nasze forum i możliwość dodawania komentarzy. Prosimy jednak o merytoryczną dyskusję, o rezygnację z wzajemnego obrażania, pomawiania itp. Szanujmy się.



 

UDOSTĘPNIJ NA: UDOSTĘPNIJ NA:
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

Wczytywanie komentarzy