Nowomiejski urząd ogłosił konkurs na etat na stanowisko urzędnika do spraw gospodarki nieruchomościami. Osoba na tym stanowisku miałaby się zajmować między innymi sprawami związanymi z gospodarowaniem i zarządzeniem komunalnymi gruntami, wydawaniem postanowień i decyzji opiniujących projekty podziału nieruchomości, prowadzeniem ewidencji gruntów będących własnością gminy.
Wymagane dokumenty: list motywacyjny i dokładne CV z uwzględnieniem dotychczasowego doświadczenia oraz wykształcenia, kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i staż pracy, kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje, oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu w pełni praw obywatelskich, oświadczenie o niekaralności, oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.
Wymagane dokumenty należy złożyć do 9 kwietnia w zaklejonej kopercie z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko ds. gospodarki nieruchomościami Urzędu Gminy Nowe Miasto nad Wartą”. Dokumentacje można dostarczyć osobiście lub za pośrednictwem poczty. W tym wypadku decydować będzie data wpływu do urzędu.
O stanowisko urzędnika do spraw gospodarki nieruchomościami może ubiegać się osoba posiadająca wykształcenie wyższe oraz co najmniej roczny staż pracy na stanowisku związanym z planowaniem przestrzennym lub gospodarka nieruchomościami. Szczegóły TUTAJ
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.