Urząd gminy Nowe Miasto ponownie ogłosił nabór na stanowisko urzędnicze ds. sprawozdawczości budżetowej. Jak informuje nowomiejski magistrat, w poprzednim konkursie napłynęła jedna oferta. Jednak nie spełniała ona wymogów formalnych i nie przeprowadzono postępowania rekrutacyjnego.
Praca w urzędzie gminy w Nowym Mieście. Jakie są wymagania?
- ukończenie ekonomicznych jednolitych studiów magisterskich, ekonomicznych wyższych studiów zawodowych, uzupełniających ekonomicznych studiów magisterskich lub ekonomicznych studiów podyplomowych oraz posiadanie co najmniej 3-letniej praktyki w księgowości lub ukończenie średniej, policealnej lub pomaturalnej szkoły ekonomicznej i posiadanie co najmniej 6-letniej praktyki w księgowości,
- znajomość ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, ustawy Ordynacja podatkowa, ustawy o podatku od towaru i usług, ustawy o samorządzie gminnym,
- dobra znajomość obsługi komputera (pakiet Office),
- umiejętność analitycznego myślenia.
Wymagania dodatkowe:
- preferowany kierunek wykształcenia: rachunkowość i finanse, ekonomia,
- posiadanie doświadczenia zawodowego w administracji publicznej lub samorządowej, w szczególności w zakresie księgowości budżetowej,
- prawo jazdy kat. B.
Praca w urzędzie gminy w Nowym Mieście. Zakres obowiązów
- Przygotowywanie projektów zmian w planie finansowym urzędu zgodnie z obowiązującymi przepisami.
- Monitorowanie i analizowanie prawidłowości realizacji dochodów i wydatków budżetowych oraz pozostałych środków.
- Sporządzanie sprawozdań budżetowych, rocznych sprawozdań finansowych i innych wynikających z przepisów prawa.
- Opracowywanie raportów finansowych okresowych, kwartalnych i rocznych z realizacji budżetu.
- Prowadzenie rachunkowości urzędu, w tym obsługi finansowo-księgowej.
- Zapewnienie terminowego rozliczania należności i zobowiązań.
- Nadzorowanie dokumentacji rozliczeń z tytułu podatku od towarów i usług (VAT) oraz PFRON.
- Weryfikacja i rozliczanie inwentaryzacji składników majątkowych.
- Zastępstwo Skarbnika Gminy.
- Przygotowywanie materiałów do publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej.
Pracownik urzędu gminy w Nowym Mieście poszukiwany. Jakich dokumentów potrzeba?
- życiorys uwzględniający przebieg dotychczasowego doświadczenia oraz wykształcenia,
- list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i staż pracy (kopie świadectw pracy lub zaświadczeń),
- kopie dokumentów poświadczających kwalifikacje, uprawnienia, ukończone kursy.
Dokumenty te należy złożyć do 20 września sierpnia w zaklejonej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko urzędnicze ds. sprawozdawczości budżetowej Urzędu Gminy Nowe Miasto nad Wartą” osobiście w sekretariacie urzędu lub przesłać za pośrednictwem poczty – decyduje data wpływu do urzędu.
Osoba do kontaktu: Honorata Nawrocka – sekretarz gminy, tel. 61 287 40 14 (dostępna w godzinach pracy urzędu).
ZOBACZ TEŻ
Szanowni Internauci. Komentujcie, dyskutujcie, przedstawiajcie swoje argumenty, wymieniajcie poglądy - po to jest nasze forum i możliwość dodawania komentarzy. Prosimy jednak o merytoryczną dyskusję, o rezygnację z wzajemnego obrażania, pomawiania itp. Szanujmy się.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.