Mieszkaniec os. Konstytucji 3 Maja w Jarocinie zadzwonił do naszej redakcji, mówić, że jesteśmy jego „ostatnią deską ratunku”. Twierdził, że „od dwóch lat dostaje rachunki według odczytu z licznika, którego już nie ma”.
- Próbowałem wyjaśnić tę sytuację w Jarocińskim Towarzystwie Budownictwa Społecznego, ale bez skutku - mówi mężczyzna.
Mieszkaniec Jarocina ma wrażenie, jakby podwójnie płacił za ciepłą wodę
Wszystko zaczęło się od tego, że w mieszkaniu Roberta Antczaka os. Konstytucji 3 Maja w Jarocinie zatrzymał się licznik od ciepłej wody.
- Od razu to zgłosiliśmy, ale przez półtora roku JTBS-ie nic z tym nie zrobił. Ciągle nas zbywali. W końcu, w sierpniu ubiegłego roku, zdemontowali ten licznik i zamontowali inny, rezerwowy - mówi Robert Antczak.
Problemy jednak się nie skończyły.
- Wygląda na to, że odczyty mamy cały czas z tego zdemontowanego licznika i nie można się dowiedzieć, dlaczego tak się dzieje. Na fakturze wpisany jest numer poprzedniego licznika i odczyty w ogóle się nie zgadzają - twierdzi mieszkaniec Jarocina.
I podaje:
- Na liczniku rezerwowym, który nam zamontowany, wyszły 43 metry sześcienne zużycia ciepłej wody od sierpnia ubiegłego roku do maja tego roku, a dostałem fakturę za ten okres na dwa razy po 42 metry sześcienne. Tak, jakbyśmy podwójnie płacili za tę wodę. I nie ma żadnej reakcji ze strony JTBS-u. Już nie wiem, co robić.
Jarocińskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego uznało reklamację i rozliczy nadpłatę
Zgłosiliśmy sprawę do Jarocińskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego. Odpowiedział nam prezes spółki Jerzy Wolski.
„Wydałem polecenie dokładnego przeanalizowania rozliczenia wody w mieszkaniu pana Roberta Antczaka, po czym uznaliśmy jego reklamację” - poinformował.
Szef JTBS-u zadeklarował jednocześnie, że różnica zostanie uwzględniona w rozliczeniu za okres od stycznia do końca czerwca tego roku.
„Nadpłatę w wysokości 141,25 zł pan Antczak będzie mógł potrącić z czynszu" - napisał w mailu do naszej redakcji Jerzy Wolski.
I poinformował:
„Dodatkowo w tym roku w budynkach na os. Konstytucji 3 Maja 38 i Serafina Niedbały 2 i 4 będziemy wymieniać wszystkie wodomierze, w tym także u pana Roberta Antczaka.”
Mieszkaniec os. Konstytucji 3 Maja potwierdza, że problem został rozwiązany.
- Byli u mnie pracownicy JTBS-u i przyznali, że nastąpiła pomyłka. Stwierdzili jednak, że nie z ich winy. Nie będę już dociekał, kto zawinił, najważniejsze, że problem został rozwiązany. Dziękują Gazecie Jarocińskiej za interwencję w tej sprawie - stwierdził Robert Antczak.
Szanowni Internauci. Komentujcie, dyskutujcie, przedstawiajcie swoje argumenty, wymieniajcie poglądy - po to jest nasze forum i możliwość dodawania komentarzy. Prosimy jednak o merytoryczną dyskusję, o rezygnację z wzajemnego obrażania, pomawiania itp. Szanujmy się
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.