Burmistrz Jarocina ogłosił nabór na stanowisko młodszego referenta w wydziale administracji, a dokładnie w kancelaria burmistrza. Chodzi o stanowisko do spraw komunikacji i promocji.
Co będzie robił nowy pracownik w Urzędzie Miejskim w Jarocinie?
W zakresie podstawowych obowiązków poszukiwanego młodszego referenta są:
- współpraca z grafikiem, podczas tworzenia kampanii promocyjnych,
- prowadzenie kontaktów z mediami,
- prowadzenie spraw z zakresu współpracy zagranicznej i krajowej z miastami partnerskimi,
- prowadzenie spraw związanych z promocją gminy (m.in. zaproszenia na uroczystości oraz koordynowanie przygotowania i przebiegu uroczystości oraz konferencji prasowych),
- przygotowywanie zamówień gadżetów promocyjnych i prowadzenie spraw w tym zakresie,
- prowadzenie spraw związanych z Honorowym Patronatem Burmistrza,
- prowadzenie spraw z zakresu obsługi i funkcjonowania social mediów gminy Jarocin,
- współpraca z wydziałami urzędu i jednostkami organizacyjnymi w celu budowania strategii komunikacyjnej i koordynacja jej przebiegu,
- koordynacja w tworzeniu treści dla kanałów wewnętrznej i zewnętrznej komunikacji (zbieranie i przetwarzanie informacji),
- prowadzenie dokumentacji związanej z umowami i zleceniami w wyżej wymienionym zakresie.
„Szukasz pracy? Może czeka właśnie na Ciebie w Urzędzie Miejskim w Jarocinie” - czytamy w komunikacie jarocińskiego magistratu na temat oferty pracy.
Jakie wymagania ma Urząd Miejski w Jarocinie wobec kandydatów do pracy?
W ogłoszeniu o naborze na stanowisko młodszego referenta w wydziale administracji dokładnie określone zostały wymagania, jaki magistrat ma wobec kandydatów - te niezbędne i dodatkowe.Do wymagań niezbędnych należą:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- nieposzlakowana opinia,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- znajomość języka angielskiego,
- umiejętność redagowania tekstów,
- biegła umiejętność obsługi programów MC Office - Word i Excel,
- wykształcenie średnie (preferowane marketing, promocja lub PR),
- minimum 1 rok stażu pracy.
Gdzie i do kiedy powinni się zgłaszać kandydaci do pracy w Urzędzie Miejskim w Jarocinie?
Osoby zainteresowane pracą w wydziale administracji Urzędu Miejskiego w Jarocinie na stanowisku młodszego referenta w wydziale administracji powinny złożyć dokumenty w terminie do poniedziałku - 25 września, do godziny 10.00.Można to zrobić w jeden z następujących sposobów:
- w Biurze Obsługi Klienta (ul. Tadeusza Kościuszki 15B),
- w sekretariacie urzędu (al. Niepodległości 10, pokój nr 32),
- przesłać na adres: Urząd Miejski w Jarocinie, al. Niepodległości 10, 63-200 Jarocin, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Oferta pracy: Młodszy referent w Wydziale Administracji - Kancelaria Burmistrza, Stanowisko do spraw komunikacji i promocji”.
Szanowni Internauci. Komentujcie, dyskutujcie, przedstawiajcie swoje argumenty, wymieniajcie poglądy - po to jest nasze forum i możliwość dodawania komentarzy. Prosimy jednak o merytoryczną dyskusję, o rezygnację z wzajemnego obrażania, pomawiania itp. Szanujmy się.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.