reklama
reklama

Oddział jarocińskiego magistratu przy ul. Śródmiejskiej wprowadził ułatwienia [ZDJĘCIA]

Opublikowano: Aktualizacja: 
Autor:

Oddział jarocińskiego magistratu przy ul. Śródmiejskiej wprowadził ułatwienia [ZDJĘCIA] - Zdjęcie główne
Zobacz
galerię
39
zdjęć

Udostępnij na:
Facebook
Wiadomości W oddziale urzędu miejskiego przy ulicy Śródmiejskiej w Jarocinie wprowadzone zostały nowe rozwiązania. Czy ułatwią życie petentom i urzędnikom?
reklama

Przy ulicy Śródmiejskiej w Jarocinie od jakiegoś czasu pracuje część jarocińskich urzędników, między innymi zajmujących się dowodami osobistymi, meldunkami i działalnością gospodarczą. Tam też swoją siedzibę ma Urząd Stanu Cywilnego z salą ślubów. 

W nowym oddziale jarocińskiego urzędu ma być łatwiej petentom i urzędnikom

Obiekt tak zwanego „belwederka” przy ulicy Śródmiejskiej dzierżawi od prywatnego właściciela gminna spółka Jarocińska Agencja Rozwoju, która poddzierżawia go urzędowi miejskiemu.

To tam pod koniec ubiegłego roku przeniosła się z głównego budynku magistratu przy al. Niepodległości część urzędników z wydziału administracji, zajmujących się:

  • dowodami osobistymi,
  • lokalami socjalnymi,
  • ewidencja ludności i meldunkami,
  • działalnością gospodarczą. 
Tam swoją siedzibę ma również Urząd Stanu Cywilnego. Urządzono też salę ślubów.

Nowa filia urzędu miejskiego otwarta jest w takich samych godzinach, jak główna siedziba magistratu, czyli od 8.00 do 16.00.

Teraz w nowym oddziale wprowadzone zostały rozwiązania, które mają ułatwić życie petentom i urzędnikom.  

Rezerwacja wizyty w oddziale jarocińskiego urzędu. Jak to zrobić?

Udogodnienia dotyczą możliwości rezerwacji wizyt w urzędzie, między innymi przez internet. Można to zrobić na portalu Jarocin.pl. Wybieramy tam dogodną dla nas datę, godzinę oraz rodzaj sprawy urzędowej, którą chcemy załatwić i rezerwujemy termin. 

Taką samą możliwość mam teraz również w aplikacji mobilnej. Zapewnia to elastyczność i wygodę w korzystaniu z usługi w dowolnym miejscu i czasie.

Jak zarezerwować wizytę w urzędzie poprzez aplikację? Otóż po wejściu w odpowiednią sekcję, uzupełniamy swoje dane: imię i nazwisko, numer telefonu oraz adres e-mail. Jeśli mamy już konto i jesteśmy zalogowani, dane pobierają się automatycznie. 

Następnie wybieramy interesującą nas kategorię sprawy, czyli na przykład: Dowody osobiste, Działalność gospodarcza. Następnie, jeśli dana kategoria posiada podkategorie, musimy uściślić zakres sprawy na przykład: Dowody osobiste>Odebranie dowodu osobistego. 

Po wybraniu sprawy pozostaje nam wybór daty oraz dostępnych godzin wizyty w urzędzie. Potwierdzenie otrzymujemy na adres e-mail oraz numer telefonu. Dodatkowo dzień przed wizytą dostajemy przypomnienie.

Udogodnienie także dla tych, który chcą się osobiście spotkać z urzędnikiem

W oddziale urzędu przy ul. Śródmiejskiej wprowadzono też rozwiązanie przydatne dla osób, które preferują tradycyjne, osobiste spotkanie z urzędnikiem i chcą zarezerwować wizytę na miejscu.

Aby ułatwić proces umawiania się, w zainstalowano tam urządzenie POS. Jak z niego korzystać? To bardzo proste, na dotykowym ekranie wybieramy interesującą sprawę, pobieramy bilet i wizyta zostaje umówiona.

 

Szanowni Internauci. Komentujcie, dyskutujcie, przedstawiajcie swoje argumenty, wymieniajcie poglądy - po to jest nasze forum i możliwość dodawania komentarzy. Prosimy jednak o merytoryczną dyskusję, o rezygnację z wzajemnego obrażania, pomawiania itp. Szanujmy się

WRÓĆ DO ARTYKUŁU
reklama
reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

Wczytywanie komentarzy
reklama
reklama