reklama
reklama

Nadleśnictwo Jarocin z okazji 200. numeru "Wieści z lasu" ogłosiło konkurs dla dzieci i młodzieży

Opublikowano: Aktualizacja: 
Autor:

reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Wiadomości W związku ze zbliżającym się 200. wydaniem dodatku "Wieści z lasu", Nadleśnictwo Jarocin ogłasza konkurs z atrakcyjnymi nagrodami. Termin zgłoszeń upływa 19 kwietnia.
reklama

Dodatek "Wieści z lasu" stanowi integralną część "Gazety Jarocińskiej". Raz w miesiącu można w nim przeczytać teksty o bieżących wydarzeniach związanych z Nadleśnictwem Jarocin. Są również artykuły na temat różnych gatunków zwierząt i roślin. Dodatek ukazuje się już od 2005 roku. Wkrótce będzie można przeczytać 200. wydanie. Z tej okazji organizowany jest konkurs artystyczny "Las, klimat, drewno, leśnik". 

Co trzeba zrobić, aby wziąć udział w konkursie Nadleśnictwa Jarocin?

Aby mieć szansę na nagrody wystarczy wykonać interesującą instalację z papieru i drewna. Jak zapowiadają organizatorzy każdy uczestnik będzie miał szansę na zdobycie ciekawej nagrody stanowiącej innowacyjne połączenie elektroniki i drewna. Brzmi zachęcająco? Jeśli tak to warto zapoznać się z regulaminem, który jest dostępny na stronie nadleśnictwa. Tam też należy pobrać kartę zgłoszeniową.   

Konkurs skierowany jest wyłącznie do dzieci i młodzieży w następujących grupach wiekowych. Wskazane grupy to: dzieci w wieku przedszkolnym (3-6 lat), dzieci i młodzież szkół podstawowych (7-15 lat), młodzież szkół ponadpodstawowych (16-19 lat). Prace powinny być wykonane własnoręcznie przez jej autora we wskazanym przedziale wiekowym bez pomocy osób dorosłych, rodziców i opiekunów. Komisja konkursowa zwróci na to szczególną uwagę przy ocenie prac. Punktowana dodatkowo będzie kreatywność i indywidualne podejście do tematu konkursu, który brzmi: "Las, klimat, drewno, leśnik". 

Z czego można wykonać prace na konkurs Nadleśnictwa Jarocin?

Prace stanowiące instalacje artystyczne nawiązujące do tytułu konkursowego, powinny być wykonane w dowolnej technice artystycznej z wykorzystaniem następujących materiałów w zależności od grupy wiekowej:

  • Dzieci w wieku przedszkolnym (3-6 lat): papier, tektura, krepina, klej, farby, kredki, mazaki, masy plastyczne, sznurki, łączniki.
  • Dzieci i młodzież szkół podstawowych (7-15 lat): papier i drewno (oba produkty), klej, łączniki metalowe, farby, kredki, mazaki, sznurki, łączniki.
  • Młodzież szkół ponadpodstawowych (16-19 lat): wyłącznie drewno, klej, łączniki metalowe, farby, kredki, mazaki, sznurki, łączniki. Istnieje możliwość wykorzystania technik pirografii.
Rozmiar prac stanowiących instalacje artystyczne powinien mieścić się w wymiarze maksymalnym boków do 40x40cm oraz wysokości do 30cm. Wskazanego wymiaru nie należy przekraczać. Ponadto prace muszą być stabilne konstrukcyjnie, by nie uległy uszkodzeniu w trakcie ew. transportu i prezentacji. 

Gdzie należy dostarczyć prace na konkurs Nadleśnictwa Jarocin?

Prace należy dostarczyć do Nadleśnictwa Jarocin, które mieści się przy ul. Tadeusza Kościuszki 43. Prace można zostawić w sekretariacie lub w działu edukacji i promocji (pokój nr 12, na piętrze biura, drzwi za windą). Termin zgłoszeń upływa we wtorek 19 kwietnia o godz. 14.30. Lista laureatów zostanie opublikowana do 29 kwietnia na stronie Nadleśnictwa Jarocin  (w zakładce "Aktualności") oraz na łamach „Wieści z Lasu” w ostatnim tygodniu kwietnia. Prace zostaną wyeksponowane na wystawie czasowej, która odbędzie się w sali na parterze Ośrodka Edukacji Leśnej w Czeszewie. 

 

 

reklama
reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

Wczytywanie komentarzy
reklama
reklama