reklama

Chcesz usunąć z posesji azbest? Złóż wniosek do gminy

Opublikowano: Aktualizacja: 
Autor:

Chcesz usunąć z posesji azbest? Złóż wniosek do gminy - Zdjęcie główne

reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

WiadomościMieszkańcy gminy Nowe Miasto nad Wartą mogą składać wnioski o likwidację wyrobów budowlanych zawierających azbest. Sprawdź jak to zrobić.
reklama

Eternit zawiera azbest, a ten jest - zdaniem specjalistów - jest szkodliwy dla naszego zdrowia. Stąd zaleca się. aby usuwać go z dachów. Wiele osób już to zrobiło. Warto jednak pamiętać, że niebezpieczny materiał nie powinien zalegać na podwórzu czy w ogrodzie. Trzeba go zutylizować, co wiąże się ze znacznymi kosztami. 
 
Samorząd Noweho Miasta nad Wartą, wychodząc mieszkańcom naprzeciw, realizuje program bezpłatnego odbioru i utylizacji wyrobów zawierających azbest. 
 

Likwidacja azbestu w gminie Nowe Miasto

 
Mieszkańcy, którzy chcieliby za darmo pozbyć się azbestu, powinni złożyć wniosek. Można to zrobić do 1 września 2023 r.:
  • w siedzibie Urzędu Gminy Nowe Miasto nad Wartą, bądź przesłać pocztą z dopiskiem na kopercie „Azbest” (w celu łatwiejszej identyfikacji),
  • poprzez skrzynkę podawczą e-PUAP z opisem w temacie „Azbest”,
  • opatrzony podpisem kwalifikowanym wysłać na adres poczty elektronicznej: komunalka@gmina-nowe-miasto.pl z opisem w temacie „Azbest”,
  • w formie skanów opatrzonych podpisem wysłać na adres poczty elektronicznej: komunalka@gmina-nowe-miasto.pl z opisem w temacie „Azbest”. Dokumenty złożone w ten sposób należy dostarczyć w oryginale do siedziby Urzędu Gminy Nowe Miasto nad Wartą, w terminie 7 dni od dnia przesłania na ww. skrzynkę poczty elektronicznej.

 

reklama

Środki na realizację zadania pochodzą z dotacji, jaką gmina pozyskała z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Poznaniu (96.600 zł), dofinansowania powiatu średzkiego oraz budżetu gminy Nowe Miasto nad Wartą (41.400 zł)

Złożenie wniosku nie jest jednoznaczne z jego zrealizowaniem. Wnioski rozpatrywane będą według kolejności wpływu i do wyczerpania środków finansowych zabezpieczonych na ten cel. Formularz wniosku można pobrać w Urzędzie Gminy oraz na stronie internetowej Urzędu Gminy Nowe Miasto nad Wartą TUTAJ.

 

ZOBACZ TEŻ

reklama

Szanowni Internauci. Komentujcie, dyskutujcie, przedstawiajcie swoje argumenty, wymieniajcie poglądy - po to jest nasze forum i możliwość dodawania komentarzy. Prosimy jednak o merytoryczną dyskusję, o rezygnację z wzajemnego obrażania, pomawiania itp. Szanujmy się.

reklama
reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

Wczytywanie komentarzy
reklama
reklama