Likwidacja azbestu w gminie Nowe Miasto
- w siedzibie Urzędu Gminy Nowe Miasto nad Wartą, bądź przesłać pocztą z dopiskiem na kopercie „Azbest” (w celu łatwiejszej identyfikacji),
- poprzez skrzynkę podawczą e-PUAP z opisem w temacie „Azbest”,
- opatrzony podpisem kwalifikowanym wysłać na adres poczty elektronicznej: komunalka@gmina-nowe-miasto.pl z opisem w temacie „Azbest”,
- w formie skanów opatrzonych podpisem wysłać na adres poczty elektronicznej: komunalka@gmina-nowe-miasto.pl z opisem w temacie „Azbest”. Dokumenty złożone w ten sposób należy dostarczyć w oryginale do siedziby Urzędu Gminy Nowe Miasto nad Wartą, w terminie 7 dni od dnia przesłania na ww. skrzynkę poczty elektronicznej.
Środki na realizację zadania pochodzą z dotacji, jaką gmina pozyskała z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Poznaniu (96.600 zł), dofinansowania powiatu średzkiego oraz budżetu gminy Nowe Miasto nad Wartą (41.400 zł)
Złożenie wniosku nie jest jednoznaczne z jego zrealizowaniem. Wnioski rozpatrywane będą według kolejności wpływu i do wyczerpania środków finansowych zabezpieczonych na ten cel. Formularz wniosku można pobrać w Urzędzie Gminy oraz na stronie internetowej Urzędu Gminy Nowe Miasto nad Wartą TUTAJ.
ZOBACZ TEŻ
Szanowni Internauci. Komentujcie, dyskutujcie, przedstawiajcie swoje argumenty, wymieniajcie poglądy - po to jest nasze forum i możliwość dodawania komentarzy. Prosimy jednak o merytoryczną dyskusję, o rezygnację z wzajemnego obrażania, pomawiania itp. Szanujmy się.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.