Reklama

Jarocin. Pacjenci Jar Medicu powinni zgłaszać zastrzeżenia bezpośrednio do przychodni

Opublikowano: 15 lipca 2021 08:00
Autor: | Zdjęcie: Zdjęcie poglądowe

Jarocin. Pacjenci Jar Medicu powinni zgłaszać zastrzeżenia bezpośrednio do przychodni  - Zdjęcie główne

Jarocin. Pacjenci Jar Medicu powinni zgłaszać zażalenia bezpośrednio do przychodni | foto Zdjęcie poglądowe

UDOSTĘPNIJ NA: UDOSTĘPNIJ NA:

Przeczytaj również:

Wiadomości Jarocin. Pacjenci Jar Medicu powinni zgłaszać zastrzeżenia bezpośrednio do przychodni. Taką odpowiedź otrzymaliśmy na prośbę o wyjaśnienie zasad przyjmowania w największej jarocińskiej placówce.

Reklama

Jarocin. Pacjenci Jar Medicu powinni zgłaszać zażalenia bezpośrednio do przychodni. Taką odpowiedź otrzymaliśmy na prośbę o wyjaśnienie zasad przyjmowania w największej jarocińskiej placówce.  

Pacjenci największej w Jarocinie przychodni - Jar Medic co jakiś czas zgłaszają do nas skargi na jej działalność. W ostatnim czasie mają wiele zastrzeżeń między innymi do tempa prowadzonej tam akcji szczepień przeciw COVID - 19. Nie rozumieją także zasad przyjmowania, które są wprowadzane w związku ze stanem pandemii. 

Jarocin. Pacjenci Jar Medicu powinni zgłaszać zastrzeżenia bezpośrednio do przychodni. „Niezaszczepieni nie mogą się zarejestrować”

Jeden z pacjentów pisze:

„Witam, nasza przychodnia Jar Medic przechodzi samą siebie. Pani w rejestracji poinformowała mnie, że jako osoba niezaszczepiona nie mogę się zarejestrować dzień wcześniej lecz tylko w danym dniu, kiedy chcę iść do lekarza. Gdybym był zaszczepiony, nie byłoby problemu z wcześniejszą rejestracją.”

I dalej wyjaśnia: 

„Chodzi oczywiście o rejestracje przy okienku, bo telefonicznie, będąc drugi w kolejce oczekujących, po pół godzinie rozłączyłem się (moje zdrowie psychiczne ważniejsze). Podobno takie zarządzanie kierownika (ktokolwiek nim jest). Podejrzewam że ustne, bo na piśmie nic pani nie miała. Nie potrafiła też wyjaśnić, dlaczego taka segregacja pacjentów została wymyślona. Może ktoś zna odpowiedź ? Może od razu oznaczmy niezaszczepionych jakimiś opaskami, to z daleka będzie widać drugi gatunek ludzi (jeszcze ludzi).”

Jarocin. Pacjenci Jar Medicu powinni zgłaszać zastrzeżenia bezpośrednio do przychodni. Na anonimowe zgłoszenie nie są w stanie odpowiedzieć

Poprosiliśmy kierownictwo przychodni Jar Medic o wyjaśnienie tej sytuacji oraz poddanie obecnie obowiązujących zasad przyjmowania pacjentów.

W odpowiedzi Dominika Fischbach, Inspektor Ochrony Danych ZUH Jar Medik Sp. z o.o. napisała:

„Uprzejmie proszę o poinformowanie pacjenta/pacjentki o tym, aby skontaktował się z nami osobiście w celu otrzymania wyjaśnień. Niestety, na anonimowe zgłoszenie nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć.”

Jarocin. Pacjenci Jar Medicu powinni zgłaszać zastrzeżenia bezpośrednio do przychodni. Podajemy dane kontaktowe

Wszystkim pacjentom, którzy mają zastrzeżenia i pytania do kierownictwa przychodni Jar Medic, podajemy zatem dane kontaktowe:

IOD - ZUH Jar Medik Sp. z o.o., adres mailowy: [email protected], nr tel. (62) 747-80-90, (62) 747-80-92.  

 

Szanowni Internauci. Komentujcie, dyskutujcie, przedstawiajcie swoje argumenty, wymieniajcie poglądy - po to jest nasze forum i możliwość dodawania komentarzy. Prosimy jednak o merytoryczną dyskusję, o rezygnację z wzajemnego obrażania, pomawiania itp. Szanujmy się.



UDOSTĘPNIJ NA: UDOSTĘPNIJ NA:
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

Komentarze (15)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

  • 2 miesiące temu | ocena +5 / -0

    Ktoś

    Od wtorku próbuje zarejestrować się do lekarza i codziennie co innego słyszę, najpierw że nie mogę bo tylko zaszczepieni dwoma dawkami mogą rejestrować się dzień wcześniej,kolejny dzień doktor jest na szczepieniach, w czwartek kolejny telefon i na piątek już nie rejestrują bo doktor jest krótko w przychodni. W piątek kolejny raz dzwonię i mówię że już zaszczepiona osoba jest i na poniedziałek proszę o rejestrację to pani stwierdziła że nie może wcześniej zarejestrować. To niech się kierownik ogarnie z wydawaniem poleceń bo albo nie zrozumiale tłumaczy albo personel nie łapie. I skończyć z segregacja ludzi nie każdy może i chce się szczepić. W maskach i tak trzeba wchodzić do przychodni więc skoro chronią to czego się boją

  • 2 miesiące temu | ocena +1 / -2

    Pacjent

    Jestem pacjentem przychodni. Jako jeden z niewielu zadowolonym. Tyle negatywnych komentarzy, a nadal kolejki osób z katarem. Pozdrawiam miłe Panie pielęgniarki.

    • 2 miesiące temu | ocena +0 / -0

      Ka-Ziuk

      Pan pacjent zaliczył już prawie wszystkie ośrodki zdrowia w Jaro. Pozostała już tylko Leśna Góra!

  • 2 miesiące temu | ocena +13 / -0

    Pacjent

    Od kiedy przeniosłem się na Wrocławską do Pana Bahłaja - skończyły się moje problemy z dostaniem się do lekarza - a panie na recepcji tak w Eskulapie jak i w Jar Medic- traktują Cię z góry jak półgłówka który przyszedł i nie wie o co mu chodzi - zero empatii i zrozumienia ....

    • 2 miesiące temu | ocena +1 / -2

      EBE

      Stasia - złóż CV !

  • 2 miesiące temu | ocena +14 / -1

    Stasia zalogowany

    Jak dla mnie panie rejestratorki są bezczelne butne chamskie aroganckie bez kultury czas do wymiany

  • 2 miesiące temu | ocena +14 / -1

    Dawna pacjentka

    Tam już był problem 20 lat temu, jak dzieckiem byłam. Pamiętam jak mama od samego rana wisiała na telefonie kilka godzin, żeby móc zarejestrować mnie lub siostrę do lekarza. Panie w rejestracji z wiecznymi pretensjami.... Szok!

  • 2 miesiące temu | ocena +25 / -4

    Byly pacjent przychodni

    Panie rejestratorki sa bardzo niemile i wrecz co niektore podle . Mialam sytuacje ze zalozeniem e recepty przez przychodnie to zostalam wrecz wysmiana ze sama nie potrafie . Co do szczepien to nikt mnie nie zmusi do tego nie dam po pierwsze zarobic po drugie byc na odstrzal do sw Piotra. Rejestracja telefoniczna to zart .... jestes 25 a za chwile 2 .... o co tu chodzi . Za glupich ludzi maja czy co

    • 2 miesiące temu | ocena +2 / -4

      Wiecznie niezadowoleni

      Skoro ktoś nie potrafi w XXI wieku założyć e- pacjenta, to intelektem nie grzeszy 🙂 Jeśli, jest się osobą starszą to można poprosić wnuki lub dzieci.

  • 2 miesiące temu | ocena +28 / -4

    Kot

    I to ma sens - skargi na pana Praczyka składać u pana Praczyka. A najlepiej w ogóle, bo pan doktor i tak wszystko wie najlepiej.

  • 2 miesiące temu | ocena +24 / -1

    ANNA

    Zglaszac do kierownika przychodni ,smiechu warte. Bylam swiadkiem jak pan stojąc na mrozie ,z 90 letnim ojcem do kardiologa chcial rozmawiac z kierownikiem .Pani powiedziala mu ze nie ma już kierownika. A ja po minucie widzialam schodzącego po schodach pana Praczyka.Przychodnia jest prywatna i tu tylko konkurencja by mogla cos zmienic.

  • 2 miesiące temu | ocena +23 / -4

    Pacjentka

    Prawda, ponieważ nie jestem zaszczepiona przeciw Covid pani w rejestracji nie chciała mnie zarejestrować na wizytę u lekarza w dniu następnym. Zostałam poinformowana, że mogę się umówić tylko w dniu wizyty. Gdy pytałam na podstawie jakiego przepisu NFZ nie mogę się zarejestrować do lekarza uzyskałam odpowiedź że takie jest zarządzenie kierownika przychodni. Rejestracja telefoniczna - przez 45 minut połączenia byłam cały czas 4 w kolejce -jakiś żart. Jar-Medic niestety zaczął segregować pacjentów.

    • 2 miesiące temu | ocena +2 / -6

      Trzeba się szczepić

      Bardzo mnie to cieszy. Niezaszczepieni powinni być na dworze w namiociku przyjmowani 😋 hehe