reklama
reklama

Jarocin. Pacjenci Jar Medicu powinni zgłaszać zastrzeżenia bezpośrednio do przychodni

Opublikowano: Aktualizacja: 
Autor: | Zdjęcie: Zdjęcie poglądowe

Jarocin. Pacjenci Jar Medicu powinni zgłaszać zastrzeżenia bezpośrednio do przychodni  - Zdjęcie główne

Jarocin. Pacjenci Jar Medicu powinni zgłaszać zażalenia bezpośrednio do przychodni | foto Zdjęcie poglądowe

reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Wiadomości Jarocin. Pacjenci Jar Medicu powinni zgłaszać zastrzeżenia bezpośrednio do przychodni. Taką odpowiedź otrzymaliśmy na prośbę o wyjaśnienie zasad przyjmowania w największej jarocińskiej placówce.
reklama

Jarocin. Pacjenci Jar Medicu powinni zgłaszać zażalenia bezpośrednio do przychodni. Taką odpowiedź otrzymaliśmy na prośbę o wyjaśnienie zasad przyjmowania w największej jarocińskiej placówce.  

Pacjenci największej w Jarocinie przychodni - Jar Medic co jakiś czas zgłaszają do nas skargi na jej działalność. W ostatnim czasie mają wiele zastrzeżeń między innymi do tempa prowadzonej tam akcji szczepień przeciw COVID - 19. Nie rozumieją także zasad przyjmowania, które są wprowadzane w związku ze stanem pandemii. 

Jarocin. Pacjenci Jar Medicu powinni zgłaszać zastrzeżenia bezpośrednio do przychodni. „Niezaszczepieni nie mogą się zarejestrować”

Jeden z pacjentów pisze:

„Witam, nasza przychodnia Jar Medic przechodzi samą siebie. Pani w rejestracji poinformowała mnie, że jako osoba niezaszczepiona nie mogę się zarejestrować dzień wcześniej lecz tylko w danym dniu, kiedy chcę iść do lekarza. Gdybym był zaszczepiony, nie byłoby problemu z wcześniejszą rejestracją.”

I dalej wyjaśnia: 

„Chodzi oczywiście o rejestracje przy okienku, bo telefonicznie, będąc drugi w kolejce oczekujących, po pół godzinie rozłączyłem się (moje zdrowie psychiczne ważniejsze). Podobno takie zarządzanie kierownika (ktokolwiek nim jest). Podejrzewam że ustne, bo na piśmie nic pani nie miała. Nie potrafiła też wyjaśnić, dlaczego taka segregacja pacjentów została wymyślona. Może ktoś zna odpowiedź ? Może od razu oznaczmy niezaszczepionych jakimiś opaskami, to z daleka będzie widać drugi gatunek ludzi (jeszcze ludzi).”

Jarocin. Pacjenci Jar Medicu powinni zgłaszać zastrzeżenia bezpośrednio do przychodni. Na anonimowe zgłoszenie nie są w stanie odpowiedzieć

Poprosiliśmy kierownictwo przychodni Jar Medic o wyjaśnienie tej sytuacji oraz poddanie obecnie obowiązujących zasad przyjmowania pacjentów.

W odpowiedzi Dominika Fischbach, Inspektor Ochrony Danych ZUH Jar Medik Sp. z o.o. napisała:

„Uprzejmie proszę o poinformowanie pacjenta/pacjentki o tym, aby skontaktował się z nami osobiście w celu otrzymania wyjaśnień. Niestety, na anonimowe zgłoszenie nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć.”

Jarocin. Pacjenci Jar Medicu powinni zgłaszać zastrzeżenia bezpośrednio do przychodni. Podajemy dane kontaktowe

Wszystkim pacjentom, którzy mają zastrzeżenia i pytania do kierownictwa przychodni Jar Medic, podajemy zatem dane kontaktowe:

IOD - ZUH Jar Medik Sp. z o.o., adres mailowy: iod@jarmedic.pl, nr tel. (62) 747-80-90, (62) 747-80-92.  

 

Szanowni Internauci. Komentujcie, dyskutujcie, przedstawiajcie swoje argumenty, wymieniajcie poglądy - po to jest nasze forum i możliwość dodawania komentarzy. Prosimy jednak o merytoryczną dyskusję, o rezygnację z wzajemnego obrażania, pomawiania itp. Szanujmy się.



reklama
reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

Wczytywanie komentarzy
reklama
reklama