Urząd Miejski w Jarocinie ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze - młodszy referent w wydziale administracji - Kancelarii Burmistrza. A konkretnie to stanowisko do spraw obsługi klienta.
Co miałoby wchodzić w zakres obowiązków nowego pracownika Urzędu Miejskiego w Jarocinie?
Do zakresu zadań wykonywanych na stanowisku do spraw obsługi klienta należy:
- prowadzenie spraw w zakresie obsługi klienta Urzędu Miejskiego w Jarocinie,
- prowadzenie spraw związanych z rejestracją korespondencji wpływającej do Urzędu Miejskiego w Jarocinie poprzez systemy informatyczne,
- przygotowywanie korespondencji do wysyłki,
- obsługa poczty elektronicznej,
- telefoniczna obsługa klientów urzędu.
Wystarczy średnie wykształcenie, żeby zostać urzędnikiem jarocińskiego magistratu
Od kandydatów na stanowisku do spraw obsługi klienta należy dodatkowo wymaga się:
- dobrej znajomość ustaw: o pracownikach samorządowych, samorządzie gminnym, kodeks postępowania administracyjnego, o ochronie danych osobowych oraz przepisów RODO,
- umiejętność obsługi programów pakietu MS Office (przede wszystkim Excel, Word),
- znajomość języka angielskiego.
- minimum średniego wykształcenia.
w Biurze Obsługi Klienta, ul. Tadeusza Kościuszki 15B (siedziba JAR Sp. z o.o. w Jarocinie),
w sekretariacie urzędu (al. Niepodległości 10 (pokój nr 32)
przesłać na adres Urząd Miejski w Jarocinie, al. Niepodległości 10, 63-200 Jarocin (nie decyduje data stempla pocztowego).
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: (62) 749-95-04.
Wyniki naboru w BIP-ie i na tablicy urzędu
Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze informacja o jego wyniku zostanie umieszczona na tablicy informacyjnej w urzędzie miejskim oraz opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej urzędu miejskiego, przez okres co najmniej 3 miesiące.
„Lubisz nowe wyzwania i kontakt z ludźmi - mamy dla Ciebie ciekawą ofertę pracy w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Miejskiego w Jarocinie. Dołącz do naszego zespołu” - czytamy w komunikacie urzędu na temat naboru stanowisko do spraw obsługi klienta.
Szanowni Internauci. Komentujcie, dyskutujcie, przedstawiajcie swoje argumenty, wymieniajcie poglądy - po to jest nasze forum i możliwość dodawania komentarzy. Prosimy jednak o merytoryczną dyskusję, o rezygnację z wzajemnego obrażania, pomawiania itp. Szanujmy się.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.