reklama

Gadżety na festiwale muzyczne

Opublikowano:
Autor:

Gadżety na festiwale muzyczne - Zdjęcie główne
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Kultura

Festiwale muzyczne to eventy, które przyciągają uwagę szerokiego grona uczestników. Wiele z nich nabiera również miana kultowych. Dlatego warto zadbać o ich kampanię brandingową i wyposażyć się w odpowiednie gadżety – funkcjonalne, a zarazem stające się nośnikiem marki. Co wybrać? Oto kilka propozycji, które przydadzą się na każdym festiwalu.

Jak podkreślają eksperci z OpenGift.pl, na gadżety reklamowe podczas eventów muzycznych warto spojrzeć z pragmatycznego punktu widzenia. Potrzebne będą akcesoria:

  • które pozwolą oznaczyć członków obsługi festiwalowej,
  • oznaczające uczestników eventu, które zastąpią bilet,
  • które wzmocnią komunikację marek na terenie festiwalowym,
  • typowo „brandingowe”, rozdawane uczestnikom – to one będą przypominały o festiwalu na długo po jego zakończeniu.

Co powinno trafić do każdej z tych kategorii?

Gadżety dla obsługi festiwalu

Osoby pracujące na terenie festiwalu powinny zostać odpowiednio oznaczone. Elementy „wyposażenia”, które będą im przydatne, to m.in.:

  • smycze reklamowe z odpowiednim identyfikatorem – identyfikator powinien zawierać zdjęcie każdego z członka obsługi; warto też przygotować kilka dodatkowych identyfikatorów „na okaziciela”; smycz powinna być oznaczona logo,

  • czapki z logo imprezy – te z daszkiem świetnie sprawdzą się jako osłona w gorące, słoneczne dni; ciekawym pomysłem (o ile pasuje do tematu imprezy) jest zastąpienie czapek kapeluszami słomkowymi.

  • Warto też pomyśleć o ubraniach z logo – np. t-shirtach.

     

    Oznakowanie uczestników eventu

    Osobom, które kupiły bilet na festiwal muzyczny, warto wręczyć opaski reklamowe z logo festiwalu – to bardzo wyraźny sposób oznaczenia uczestników eventu i gadżet, który wielu z nich będzie nosiło długo po zakończeniu festiwalu. Każda opaska może mieć indywidualnie nadany numer, co zapewni łatwą weryfikację autentyczności.

     

    Oznaczenie terenu festiwalu

    Przestrzeń pod festiwalową sceną, a także w strefie relaksu warto również oznaczyć logotypem eventu. Pomogą w tym np.:

    • balony z nadrukiem reklamowym,
    • logowane leżaki, siedziska, pufy i tym podobne,
    • banery i roll-upy, które mogą się pojawić np. przy stoiskach informacyjnych,
    • parasole reklamowe.

    Mogą się na nich pojawić nie tylko logotypy samego eventu, ale i jego sponsorów.

     

    Gadżety „brandingowe”

    Mogą być zarówno rozdawane uczestnikom bezpłatnie, jak i mogą… trafić do festiwalowego sklepu, o ile event jest już marką samą w sobie. Do tej pierwszej kategorii mogą trafić proste breloki, długopisy reklamowe czy smycze. Do drugiej np.:

    • plecaczki – worki,
    • płócienne torby na zakupy,
    • powerbanki i pendrive’y z logo festiwalu,
    • kubki reklamowe (np. termiczne z logo),
    • piłki plażowe (dmuchane),
    • logowane okulary przeciwsłoneczne,
    • otwieracze butelek,
    • głośniki bluetooth,
    • kije do selfie.

    Możliwości są niemal nieograniczone. Wszystko zależy od tego, jak wykorzystasz potencjał, który w nich drzemie. Otwierając sklep z festiwalowymi gadżetami, możesz zyskać dodatkowe źródło zarobku na evencie. Pamiętaj jednak, że to krok odpowiedni wyłącznie wówczas, gdy masz pewność, że wydarzenie nabrało już rozgłosu, a chwalenie się uczestnictwem w nim jest trendy.

    Jakość gadżetów promocyjnych ma znaczenie

    Wybierając gadżety wzmacniające markę festiwalu, koniecznie zwróć uwagę na ich trwałość oraz design. Nawet w przypadku akcesoriów o masowym nakładzie nie możesz sobie pozwolić na bylejakość. Zadbaj więc o to, aby firma produkująca je przygotowała projekty umieszczenia Twojego logotypu oraz przedstawiła Ci próbki produktów. Dzięki temu zyskasz pewność, że uczestnicy eventu otrzymają akcesoria na wysokim poziomie.

    Udostępnij na:
    Facebook
    wróć na stronę główną

    ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

    e-mail
    hasło

    Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE