Reklama

Uczniowie sprawdzą swoje umiejętności w udzielaniu pomocy medycznej

Opublikowano: Ostatnia modyfikacja:
Autor: | Zdjęcie: Zdjęcie poglądowe

Uczniowie sprawdzą swoje umiejętności w udzielaniu pomocy medycznej  - Zdjęcie główne

Uczniowie sprawdzą swoje umiejętności w udzielaniu pomocy medycznej | foto Zdjęcie poglądowe

UDOSTĘPNIJ NA: UDOSTĘPNIJ NA:

Przeczytaj również:

Wiadomości Uczniowie szkół średnich sprawdzą swoje umiejętności w udzielaniu pomocy medycznej.

Reklama

W jarocińskim wydziale medyczno-społecznym Wyższej Szkole Planowania Strategicznego z Dąbrowy Górniczej rusza cykl zawodów pod hasłem „Konkurs mocy w udzielaniu pomocy”. 

Do konkursu w udzielaniu pomocy medycznej zgłosiło się 15 drużyn

Jest on adresowany do uczniów szkół średnich. Do pierwszej edycji współzawodnictwa, która odbędzie się dzisiaj - 1 kwietnia w siedzibie wydziału przy ulicy Wrocławskiej - zgłosiło się 15 dwuosobowych drużyn.

Reprezentują one szkoły z Jarocina, Środy Wlkp., Ostrzeszowa, Śremu, Pleszewa i Wrześni.

Sprawdzą się w udzielaniu pomocy medycznej

Organizatorzy podkreślają:

- Współzawodnictwo młodzieży pozwoli na sprawdzenie ich umiejętności pielęgniarskich oraz radzenia sobie w sytuacji udzielania pomocy przedmedycznej.

Szanowni Internauci. Komentujcie, dyskutujcie, przedstawiajcie swoje argumenty, wymieniajcie poglądy - po to jest nasze forum i możliwość dodawania komentarzy. Prosimy jednak o merytoryczną dyskusję, o rezygnację z wzajemnego obrażania, pomawiania itp. Szanujmy się.

UDOSTĘPNIJ NA: UDOSTĘPNIJ NA:
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

Wczytywanie komentarzy