reklama
reklama

Powiat. Biuro Powiatowego Rzecznika Konsumentów będzie nieczynne. Zobacz, kiedy

Opublikowano: Aktualizacja: 
Autor: | Zdjęcie: Zdjecie poglądowe

Powiat. Biuro Powiatowego Rzecznika Konsumentów będzie nieczynne. Zobacz, kiedy  - Zdjęcie główne

Powiat. Biuro Powiatowego Rzecznika Konsumentów będzie nieczynne. Zobacz, kiedy | foto Zdjecie poglądowe

reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Wiadomości Powiat. Biuro Powiatowego Rzecznika Konsumentów będzie nieczynne. Zobacz, kiedy.
reklama

Masz problem i nie wiesz, gdzie szukać porady? Zastanawiasz się, jak skutecznie złożyć reklamację w sklepie? Chcesz zwrócić towar, rozwiązać umowę z usługodawcą lub dowiedzieć się, jak dochodzić swoich praw? Pierwszą pomoc w takich sytuacjach można uzyskać u Powiatowego Rzecznika Konsumentów.

Tacy rzecznicy urzędują w każdym powiecie - również w jarocińskim. Ich porady są całkowicie bezpłatne.

Powiat. Biuro Powiatowego Rzecznika Konsumentów będzie nieczynne. Zobacz, kiedy. Czym zajmuje się rzecznik?

Kategorie spraw, którymi zajmują się Rzecznicy Praw Konsumentów: sprzedaż konsumencka, usługi turystyczne i umowy deweloperskie.

Rzecznicy udzielają również stosownej pomocy w sprawach związanych z usługami edukacyjnymi. umowami zawieranymi poza lokalem przedsiębiorcy i umowami zawieranymi na odległość.

Kolejnymi obszarami ich działalności są: pośrednictwo w obrocie nieruchomości, niedozwolone postanowienia umowne, usługi przewozowe, usługi telekomunikacyjne - telefon, usługi telekomunikacyjne - telewizja, dostarczanie energii i wody oraz usługi finansowe.

Powiat. Biuro Powiatowego Rzecznika Konsumentów będzie nieczynne. Zobacz, kiedy. Gdzie w tym czasie udać się po poradę?

Rzecznik konsumentów w powiecie jarocińskim przyjmuje interesantów w budynku Starostwa Powiatowego w Jarocinie (al. Niepodległości 10-12), pok. nr 17. Kontakt: tel. (62) 740-79-45, e-mail: rzecznik.konsumentow@powiat-jarocinski.pl
Potrzebne dokumenty oraz użyteczne linki można znaleźć na stronie internetowej powiatu jarocińskiego.

Powiatowego Rzecznika Konsumentów w Jarocinie jest czynne w każdą środę od 8.00 do 16.00.

Wyjątkowo w przyszłym tygodniu - w środę - 11 sierpnia, będzie ono zamknięte.

Po poradę z zakresu praw konsumenta można także uzyskać za pośrednictwem Infolinii Konsumenckiej - 801-440-220 lub (22) 290-89-16, która jest dostępna w dni powszednie w godzinach od 8.00 do 18.00.

Te porady też są bezpłatne, dzwoniący ponosi jedynie koszt połączenia zgodny z taryfą swojego operatora.

Czy korzystaliści z usług Powiatowego Rzecznika Konsumentów, jak oceniacie tę instytucje, czy jest potrzebna - piszcie w komentarzach. 

 

Szanowni Internauci. Komentujcie, dyskutujcie, przedstawiajcie swoje argumenty, wymieniajcie poglądy - po to jest nasze forum i możliwość dodawania komentarzy. Prosimy jednak o merytoryczną dyskusję, o rezygnację z wzajemnego obrażania, pomawiania itp. Szanujmy się.

reklama
reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

Wczytywanie komentarzy
reklama
reklama