Jarocińskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego, budując mieszkania czynszowe na terenie gminy Jarocin, w każdym budynku przygotowało niezbędną instalację, aby lokatorzy mogli przyłączyć się do internetu i telewizji cyfrowej.
Problemy z internetem w mieszkaniach czynszowych w gminie Jarocin?
Niektórzy lokatorzy mieszkań czynszowych twierdzą jednak, że mają problemy z internetem.
„Proponuję przyjrzeć się JTBS i współpracy z JAR (gminna spółka - Jarocińska Agencja Rozwoju), dostawcą internetu. To jest jakaś kpina, narzucone jest, żeby usługi były od nich, a u większości nie działają” - napisał do naszej redakcji jeden z lokatorów.
Nie tylko on narzeka.
- Łącze i prędkość są niestabilne, zrywa połączenie. Ja jestem niezadowolony i żałuję, że wybrałem tego operatora - stwierdza ktoś inny.
Inni operatorzy nie byli zainteresowani świadczeniem usług dla mieszkań czynszowych
Prezes Jarocińskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego zapewnia, że z sieci, która jest doprowadzona do budynków z mieszkaniami czynszowymi może korzystać każdy operator, nie tylko Jarocińska Agencja Rozwoju.
„JTBS nie narzuca w żaden sposób korzystania z oferty JAR-u. Poprzez wybudowanie odpowiedniej infrastruktury technicznej umożliwiamy przyłączanie się innych operatorów. Jednak na chwilę obecną żaden z nich nie zgłosił się, aby świadczyć tam swoje usługi” - wyjaśnia Jerzy Wolski w mailu do naszej redakcji.
I dodaje:
„Na każdej z lokalizacji nowych mieszkań czynszowych wybudowanych przez JTBS w Jarocinie - przy ulicach Siedlemińskiej i Leszczyce, w Siedleminie, Witaszycach i Potarzycy, dostawcą internetu i telewizji cyfrowej jest Jarocińska Agencja Rozwoju, ponieważ inni operatorzy nie byli zainteresowani świadczeniem tam swoich usług. Jedynie w budynkach w Potarzycy przyłączył się dodatkowy operator i świadczy tam swoje usługi. Jest nim Promax, który, podobnie jak JAR, korzysta z tej samej instalacji teletechnicznej wykonanej przez JTBS”.
Jerzy Wolski zaznacza też, że JTBS nie odpowiada za jakość usług świadczonych przez operatora internetu i telewizji cyfrowej. I wyjaśnia, że w przypadku wadliwego działania tych usług, najemca powinien w pierwszej kolejności zgłosić to do operatora.
„Jeżeli jednak operator przekaże informację, że problem leży po stronie wewnętrznej instalacji teletechnicznej, to wtedy JTBS podejmuje odpowiednie kroki w celu usunięcia problemu" - zapewnia szef spółki mieszkaniowej.
Awarie i problemy techniczne należy zgłaszać do Jarocińskiej Agencji Rozwoju
Do sprawy odnosi się także prezes Jarocińskiej Agencji Rozwoju.
- To, że z siecią czy sygnałem co jakiś czas coś się dzieje, to jest normalne. Mieszkańcy nam to zgłaszają i my na bieżąco reagujemy. Jedzie ekipa serwisowa i rozwiązuje problem - stwierdza Robert Cieślak.
I dodaje, że czasem awaria następuje z winy samych mieszkańców, którzy próbują resetować routery czy zmieniać ustawienia.
- Jeśli jest jakiś problem, lepiej zadzwonić albo do nas napisać i to zgłosić, niż samemu próbować naprawiać - radzi prezes JAR-u.
Wszelkiego rodzaju awarię i problemy techniczne z internetem albo telewizją cyfrową można zgłosić do Jarocińskiej Agencji Rozwoju:
- pod numerem telefonu - 531-499-564
- na adres mailowy - jar@jarjarocin.pl
CZYTAJ TEŻ
Szanowni Internauci. Komentujcie, dyskutujcie, przedstawiajcie swoje argumenty, wymieniajcie poglądy - po to jest nasze forum i możliwość dodawania komentarzy. Prosimy jednak o merytoryczną dyskusję, o rezygnację z wzajemnego obrażania, pomawiania itp. Szanujmy się.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.