Można zgłaszać się do udziału w zadaniu „Likwidacja wyrobów budowlanych zawierających azbest na terenie Gminy Nowe Miasto nad Wartą w latach 2021-2022” od 27 października do 31 grudnia.
Gdzie złożyć wniosek?
- w Urzędzie Gminy Nowe Miasto nad Wartą, ul. Poznańska 14, 63-040 Nowe Miasto nad Wartą, lub wysyłając pocztą na wskazany wyżej adres z dopiskiem na kopercie „Azbest” (w celu łatwiejszej identyfikacji);
- poprzez skrzynkę podawczą e-PUAP z opisem w temacie „Azbest”;
- opatrzone podpisem kwalifikowanym na adres poczty elektronicznej: komunalka@gmina-nowe-miasto.pl z opisem w temacie „Azbest”;
- w formie skanów opatrzonych podpisem na adres poczty elektronicznej: komunalka@gmina-nowe-miasto.pl z opisem w temacie „Azbest”. Dokumenty złożone w ten sposób należy dostarczyć w oryginale do siedziby Urzędu Gminy Nowe Miasto nad Wartą, w terminie 7 dni od dnia przesłania na ww. skrzynkę poczty elektronicznej.
Złożenie wniosku nie oznacza jego realizacji. Rozpatrywane będą według kolejności wpływu i do wyczerpania środków finansowych zabezpieczonych na ten cel. Wnioski niezrealizowane w tym roku, będą w przyszłym roku pierwsze w kolejności.
Likwidacja azbestu – kto może się ubiegać?
O pomoc mogą ubiegać się właściciele, użytkownicy wieczyści, posiadacze samoistni nieruchomości położonych na terenie Gminy Nowe Miasto nad Wartą.
Formularz wniosku można pobrać w Urzędzie Gminy oraz na stronie internetowej Urzędu Gminy Nowe Miasto nad Wartą.
Szanowni Internauci. Komentujcie, dyskutujcie, przedstawiajcie swoje argumenty, wymieniajcie poglądy - po to jest nasze forum i możliwość dodawania komentarzy. Prosimy jednak o merytoryczną dyskusję, o rezygnację z wzajemnego obrażania, pomawiania itp. Szanujmy się.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.