Kupiłeś towar i nie jesteś zadowolony. Chciałbyś go zwrócić, ale nie wiesz jak. A może padłeś ofiarą „objazdowych” naciągaczy i szukasz pomocy. W rozwiązaniu tym i innych problemów może pomóc Powiatowy Rzecznik Konsumentów.
Jest nim Hubert Olejniczak, który ma swoje biuro w Starostwie Powiatowym w Jarocinie. Tam można między innymi zasięgnąć informacji jak powinna wyglądać procedura reklamacji towaru zakupionego w tradycyjnym sklepie oraz jak zwrócić produkty nabyte podczas pokazu zorganizowanego na przykład w domu czy ośrodku kultury.
Powiatowy Rzecznik Konsumentów w Jarocinie przyjmuje interesantów w budynku Starostwa Powiatowego w Jarocinie - al. Niepodległości 10-12, pok. nr 17, w każdy poniedziałek i środę w godz. od 12.00 do 16.00. Kontakt: tel. 62/740-79-45, e-mail: rzecznik.konsumentow@powiat-jarocinski.pl.
Masz kłopot, chcesz reklamować towar - zgłoś się do rzecznika konsumentów
Opublikowano:
Autor: Anna Konieczna
Przeczytaj również:
Wiadomości
Polecane artykuły:
wróć na stronę główną
ZALOGUJ SIĘ
Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM
e-mail
hasło
Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE