Energa aktualizuje system obsługi klientów. Mogą wystąpić czasowe utrudnienia w dostępie do usług. Energa Operator to największy dystrybutor prądu na naszym terenie.
W styczniu Energa Obrót przeprowadzi prace modernizacyjne. Mają one usprawnić systemy obsługi klienta. W tym czasie, u niektórych klientów, mogą wystąpić czasowe utrudnienia w dostępie do usług Energi Obrotu.
W czasie prac modernizacyjnych klienci mogą mieć trudność z:
- rozliczeniem swojego zużycia prądu w usłudze Rozliczenia Rzeczywiste - między 30 grudnia a 28 stycznia,
- zalogowaniem się do elektronicznego biura obsługi klienta - między 21 a 30 stycznia,
- dostępem do podglądu faktury i sprawdzeniem salda konta - między 4 stycznia a 5 lutego.
Do 29 grudnia klienci mogą rozliczyć swoje zużycie prądu:
- w elektronicznym biurze obsługi klienta,
- w punktach sieci Moje Rachunki,
Prace serwisowe będą miały również wpływ na doładowanie liczników przedpłatowych. Między 22 a 25 stycznia, ze względów systemowych, klienci będą mogli dokonać tylko jednego doładowania liczników przedpłatowych przez:
- elektroniczne biuro obsługi klienta,
- punkty sieci Moje Rachunki, Payland Net i epay lub
- stronę energa.pl/dom/doladowanie_licznika.
Wszyscy klienci, którzy udostępnili Enerdze swoje dane kontaktowe, otrzymają informacje o utrudnieniach poprzez wiadomość SMS oraz e-mail. Aktualne informacje o bieżących utrudnieniach będą również publikowanie na stronie energa.pl w zakładce Aktualności.