reklama

Część mieszkańców Jarocina i okolic skarży się, że nie otrzymała faktur za prąd. Co na to Energa?

Opublikowano:
Autor:

Część mieszkańców Jarocina i okolic skarży się, że nie otrzymała faktur za prąd. Co na to Energa? - Zdjęcie główne

reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Dali znaćCzęść mieszkańców Jarocina i okolic jest zaniepokojona brakiem faktur od Energi Obrót. Obawiają się, że potem mogą otrzymać skumulowany, a przez to wysoki rachunek.
reklama

Każdy z nas stara się racjonalne zarządzać domowymi finansami. Planowanie własnego budżetu to proces polegający kontrolowaniu wszystkich dochodów i wydatkow. Dzięki temu możliwe jest unikanie zadłużenia. Większość z nas na czas stara się regulować wszystkie zobowiązania.

Część mieszkańców Jarocina i okolic skarży się, że nie otrzymała faktur za prąd

Do redakcji „Gazety” zgłosiły się osoby, które są zaniepokojenie brakiem faktur od Energi. 

 - W marcu nie otrzymałem faktury za prąd. Rachunek dostaję pocztą.  Zastanawiałam się, dlaczego jeszcze nie dotarł. W Wielkim Tygodniu dostałem smsa o treści: „ Nie dostaliśmy Twojej wpłaty za prąd na kwotę 548,73 zł.” Wiadomość zawierała jeszcze niekompletny numer konta fakturowego – opowiada mieszkaniec gminy Żerków.

reklama

Klienci boją się skumulowanych rachunków za prąd     

Nasz Czytelnik udał się do biura Energii - Punktu Sprzedaży przy ulicy Poznańskiej w Jarocinie. 

 - Tam pracownica spółki poinformowała mnie, że nie jestem pierwszą osobą, która skarży się na brak faktury. Mówiła, że do biura zgłaszają się osoby, które nie otrzymały faktur wysyłanych pocztą - opowiada nasz rozmówca. 

 - Urzędniczka z systemu wydrukował mi fakturę wykonałem przelew i po sprawie. Zastanawiam się tylko, dlaczego wysyłają smsy skoro nie ma faktury? - pyta nasz Czytelnik.


 Z podobną sprawą zgłosiła się do redakcji mieszkanka gminy Jarocin.

reklama

- Nie dostałam faktury. Nie lubię jak kumulują mi się rachunki. Poszłam do biura przy ulicy Poznańskiej i tam się dowiedziałam, że jest jakiś problem z fakturami – relacjonuje.


Podobnie jak mieszkańcowi gminy Żerków i jej w biurze obsługi wydrukowano fakturę.  

Jak sprawę tłumaczy spółka?      

Z czego wynikają opóźnienia w nadsyłaniu faktur?    

  
„Informujemy, że proces fakturowania w Enerdze Obrót przebiega bez zakłóceń. Klientów zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z Biurem Obsługi Klienta w przypadku jakichkolwiek wątpliwości. Zachęcamy również do skorzystania z faktury elektronicznej, która pojawia się na skrzynce mailowej klienta lub w serwisie obsługi ENERGA24 szybciej niż tradycyjne rozliczenie papierowe. Więcej informacji o eFakturze klienci mogą znaleźć na stronie spółki pod adresem https://www.energa.pl/energa24/efaktura” – to treść odpowiedzi, którą otrzymaliśmy z biura prasowego Energa Obrót. 

reklama

Też nie otrzymaliście na czas faktury? Piszcie w komentarzach. 

reklama
reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ

Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM

e-mail
hasło

Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

Wczytywanie komentarzy
reklama
logo