Reklama

18-letni kierowca potrącił pieszą na pasach w Jarocinie. Kobieta jest poważnie ranna

Opublikowano: pt, 22 gru 2017 10:48
Autor:

18-letni kierowca potrącił pieszą na pasach w Jarocinie. Kobieta jest poważnie ranna - Zdjęcie główne
UDOSTĘPNIJ NA: UDOSTĘPNIJ NA:

Przeczytaj również:

Wiadomości

Jarocin. Policja Jarocin. Jarocińska kronika policyjna. KPP Jarocin. Zdarzenia z Jarocina

Jadący citroenem 18-letni kierowca potrącił na pasach 42-letnią kobietę, która przechodziła przez jezdnię z 9-letnią córką.

Do zdarzenia doszło w czwartek wieczorem na ul. Wrocławskiej w Jarocinie.

- Dziecku nic się nie stało, natomiast czterdziestolatka doznała poważnych obrażeń ciała i została przewieziona do szpitala przez Zespół Ratownictwa Medycznego - informuje mł. asp. Agnieszka Zaworska, rzecznik Komendy Powiatowej Policji w Jarocinie.

Młody kierowca był trzeźwy. Policjanci zatrzymali 18-latkowi uprawnienia do kierowania. Wszystko wskazuje na to, że odpowie przed sądem za spowodowanie wypadku drogowego.

 

UDOSTĘPNIJ NA: UDOSTĘPNIJ NA:
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

Komentarze (58)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

  • 4 lata temu | ocena +1 / -0

    RALLY

    Może w Nowym roku postawią tu i tam trochę świateł i tyle . A i lampy też by się przydały gdzie nie niegdzie. Na Wojska pl co zrobili przenieśli przejście i chwala komus za to bo tam nigdy nie bylo widac pieszych. Może na wrocławskiej postawią światła

  • 4 lata temu | ocena +3 / -0

    -/-

    Najlepszym kierowcą jest lek. laryngolog T.N. wymusza, pcha się na trzeciego i nie rozróżnia kolorów świateł, to postrach jarocińskich ulic.

  • 4 lata temu | ocena +3 / -0

    WIKTORIA

    No ja mialam przykra sytulacje 6 grudnia idąc z dzieckiem kierwoca z wroclawskiej w ul węglowa wymusil i by potracił moja còrke w ostaniej chwili ja pociaģlam na chodnik .Jeden przepuszcza a drugi wymusza ja miałam.to szczęscie ze mojej corce nic sie nie stało.... Takze kierowcy wiecej ostrożności a dla tego pana mam nadzieje zs to była lekcja bo ... Rozwiń

  • 4 lata temu | ocena +15 / -1

    pytanie do Policji,

    ... co i ile razy musi się jeszcze wydarzyć w Jarocinie, byście się wreszcie wzięli za profilaktykę, byście wysiedli z ciepłych aut, może wtedy będzie lepiej widać, z jaką prędkością jeżdżą samochody, jak zachowują się kierowcy zbliżając się do przejścia dla pieszych i czy, i ilu kierowców wie, co to jest strefa zamieszkania, odnoszę wrażenie, że n... Rozwiń

  • 4 lata temu | ocena +11 / -1

    Kobieta

    Dzisiaj na osiedlu Konstytucji jakis kark ze srebrnym łańcuchem na szyji omało mnie nie zlinczował bo chyba za wolno jechalam jak na jego warunki. Rejestracja ...579 Łysolu nałykales sie za duzo sterydów czy juz Ci doskwiera głod świąteczny? Troche kultury by Ci sie przydało. Kobieta

  • 4 lata temu | ocena +7 / -14

    kierowca

    piesi chodzą jak święte krowy

  • 4 lata temu | ocena +1 / -6

    123456

    Dlaczego mu wzięli prawko????

  • 4 lata temu | ocena +10 / -4

    ..

    Ulica Wrocławska... promenada dla wiekszosci pieszych!!!!!! Przestancie wlazic na te ulice!!!!

  • 4 lata temu | ocena +9 / -6

    Młody kierowca

    Ludzie tak czytam te komentarze i nie chce mi się wierzyć w to co niektórzy piszą... Kobieta szła z dzieckiem więc na pewno w tel nie patrzyła tylko pilnowała dziecka, po drugie to było na pasach więc mogła przejść na drugą stronę jezdni, nie wierzę w to że specjalnie z dzieckiem weszła by pod koła samochodu... Kierowca młody jeszcze nie doświadczo... Rozwiń

  • 4 lata temu | ocena +14 / -9

    Ghj

    Piesi chodzą jak święte krowy

  • 4 lata temu | ocena +14 / -6

    Przykra sprawa

    Skoro piesza doznała poważnych obrażeń ciała to musiał jechać bardzo szybko . A na Wrocławskiej trzeba wolniutko bo piesi w roztargnieniu przechodzą wszędzie . Szkoda kobiety , bo na Święta dostała "prezent" od gówniarza .

  • 4 lata temu | ocena +11 / -2

    Jarocin

    Patrzec na oswietlenie jakie jest na ul. Wrocławskiej do swiatel to jest smiech na sali. Sama jestem kierowcą i jak robi sie szaro to jestem chora jak mam wejsc do auta i kierować bo nic nie widac. Dopiero jak jest juz za późno. Przejscia powinny byc tak oswietlone ze z daleka powinno byc widac czy ktos stoi na pasach czy nie. Szybko robi sie ciem... Rozwiń

  • 4 lata temu | ocena +17 / -1

    Kierowca

    Jak latem jechalismy wroclawska i mąż zatrzymal sie zeby przepuscic kobiete z 2 dzieci (jedno dziecko w wozku) z drugiej strony bylo pusto i dobrze ze kobieta sie nie pospieszyla z przejsciem bo jakis baran mając to gdzies na pelnym gazie wyprzedzil nasze auto. Mąż zaczął na trabic i dobrze ze kobieta chwycila drugie dziecko (na rowerze) bo nie pot... Rozwiń

  • 4 lata temu | ocena +10 / -1

    Duży tatko

    1.kierowcy uwazniej 2.pieszy uwazniej 3. Skończmy z kampanią pieszy mocniejszy od auta. ( bo tak one wyglądają, mówi się o tym że mają pierwszeństwo a później już nie laska spojrzeć w górę z nad telefonu by nie wpaść pod auto) mnie uczono by upewnić się że mogę wejść... 4. Kierowco bądź uprzejmy zatrzymaj się przed przejściem pokaż gestem że ustep... Rozwiń

  • 4 lata temu | ocena +16 / -9

    Andrzej

    Przerażające jest, że prawie wszyscy komentujący żałują kierowcy, który najprawdopodobniej jest winny i zatrzymano mu prawo jazdy, a nie kobiety, która doznała ciężkich obrażeń i przebywa w szpitalu. Przejście, na którym doszło do zdarzenia jest dobrze oznakowane, dopuszczalna prędkość 30 km/h. Nie bardzo rozumiem, co może usprawiedliwiać kierowcę... Rozwiń

  • 4 lata temu | ocena +10 / -3

    Xyz

    Jest przy drogach mnostwo lamp, ale co z tego , polowa albo nie swiecie, ale ciemno jak w rumunii a one jeszcze albo juz nie swieca, nie tu nalezy szukac oszczednosci

  • 4 lata temu | ocena +18 / -4

    Xddd

    Nawet co niektorzy tutaj nie wiedzą jak ciezko jest zdać prawko teraz. I te uprawnienia sa potrzebne między innymi żeby znaleźć prace bo w Jarocinie nie ma perspektyw na to wcale. Co do pieszych to powinni sie najpierw upewnić czy auto im się zatrzymie przed pasami dla swojego bezpieczeństwa a nie wchodzić prosto pod koła. Nie raz widzę jak np pie... Rozwiń

  • 4 lata temu | ocena +27 / -10

    lol

    Mam już długo prawko, ale to, co wyprawiają piesi na ul. Wrocławskiej, to jakaś masakra. Wchodzą prosto pod samochód. Szkoda chłopaka, bo to mogło spotkać każdego z nas

  • 4 lata temu | ocena +24 / -4

    Daniel H

    Ja raz prawie potrąciłem babke na czerwonym xDDD

  • 4 lata temu | ocena +9 / -4

    błażej

    ja tam zdaje niedługo

  • 4 lata temu | ocena +12 / -6

    Gustaw

    moj pies ma na imie gustaw

  • 4 lata temu | ocena +19 / -4

    Pieszy i kierowca

    Autor artykułu niech zasięgnie dobrych informacji a nie wypisuje farmazony. Zdarzenie miało miejsce nie na wzniesieniu koło fryzjera tylko dalej koło mostku tu gdzie przejście dla pieszych jest fatalne czyli drzewa w skrajni które dawno powinny zostać usunięte oraz doświetlenie tego przejścia. Przypomne parę ładnych lat temu motocyklista zabił właś... Rozwiń

  • 4 lata temu | ocena +12 / -5

    big krzak

    skrrrt pow pow

  • 4 lata temu | ocena +8 / -2

    ODBLASKI NAWET W OBSZARZE ZABUDOWANYM

    Przy takiej pogodzie jaką mamy ostatnio to cieszmy się że wypadków jest tak mało.

  • 4 lata temu | ocena +9 / -5

    Swiety2xd

    Jestem kierowca i jestem pieszym i powiem ze wiecej zalezy od pieszego nie kierowcy gdyby on uwarzał jak przechodzi to auto by go nie przejechalo nawet jak jedzie szybko

  • 4 lata temu | ocena +9 / -5

    marek

    przed sądem powinna stanąć osoba odpowiedzialna za oświetlenie przejść dla pieszych w jarocinie i nie tylko, wg mnie oświetlone powinny być tak https://www.google.pl/search?q=o%C5%9Bwietlenie+przej%C5%9Bcia+dla+pieszych&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwi5s-Xfup3YAhXEJ5oKHTlGA0wQ_AUICigB&biw=1440&bih=779#imgrc=_a7A6rJcRlLISM: bo to, że stoją la... Rozwiń

  • 4 lata temu | ocena +21 / -7

    xyz

    Niekoniecznie musiala byc to wina kierowcy, pieszy też musi myśleć a nie pchają sie pod jadący samochód, a że sa na pasach to sie czują jak święte krowy. A czasem ciezko wyhamować jak ktos nagle wyjdzie na pasy.

  • 4 lata temu | ocena +11 / -7

    Kierowca

    Młody zaraz przed sąd a jakby jechal 60 letni kierowca to by tylko mandat dostał

  • 4 lata temu | ocena +16 / -3

    łajzy

    OK z tym miejscem można dyskutować , może prawda gdzieś po środku jest ale ul Wrocławska bliżej rynku na wysokości sezamu to jakaś tragedia , ludzie przechodzą przez ulice jak św krowy , mają pasy 100 m dalej ale pchają się nie patrząc na auta , jakby nagłośnili że 5 ludzi dostaje za to mandat 500 zł to inny włączyli by myślenie

  • 4 lata temu | ocena +18 / -2

    gsdds

    oświetlone, ale tak, że jak się jedzie wrocławską nawet powoli to ledwo widać pieszego który jest ubrany na ciemno i nie ma odblasków, oświetlone przejścia dla pieszych są na drodze do Krotoszyna w Lipowcu,

  • 4 lata temu | ocena +25 / -11

    alex

    Jeżdżą po prostu jak oszołomy! Na Wrocławskiej zachowują się jak na autostradzie. Osiedle Konstytucji ul. Bema - to samo. Niby ograniczenie do 30, ale nawet jak jedziesz 50 - to siedzą na zderzaku i wywierają presje żebyś jechał szybciej. Tam są też potrzebne progi zwalniające, bo jeżdżą na skróty i prędzej czy później tez kogoś potrącą. Popytajcie... Rozwiń

  • 4 lata temu | ocena +6 / -15

    Hh

    Dokladnie dozywotnio

  • 4 lata temu | ocena +11 / -27

    Guii

    Dożywotnio zabrać guwniorzowi prawko jak nie umie jezdzic