Firma w szczególności firma skupia się na problemach wynikających z opóźnień w płatnościach należności kredytowych - w dużej mierze pomoc ta jest kierowana do „frankowiczów”. Firma oferuje m.in. usługi oddłużania nieruchomości, w tym umniejszania wielkości zobowiązań do wysokości możliwych do pokrycia np. refinansowanych z innych źródeł. W PRO-ACCO klienci mogą liczyć na kompletnie bezpłatną analizę swojej sytuacji. Dzięki temu otrzymają wszystkie ważne informacje dotyczące potencjalnych dalszych kroków i możliwych rozwiązań.
- Apelujemy przede wszystkim do ludzi, którzy stracili nadzieję, żeby się nie poddawali. Jedną z ważniejszych spraw na początek jest przygotowanie dokumentów - wszystko, co ludzie mają i może się przydać do rozwiązania sprawy, niech do nas przyniosą - mówi prezes PRO-ACCO, Jerzy Siekiera.
Specjaliści zapewniają jednak, że nawet jeśli klient nie będzie posiadał wymaganych dokumentów, to w biurze uzyska pomoc w ich kompletowaniu.
Firma PRO-ACCO swoją działalność rozpoczęła w 2013 roku i od tego czasu, nieprzerwanie, działa na rynkach usług rachunkowo-księgowych, doradztwa podatkowego oraz działalności wspomagającej usługi finansowe. Spółka jest wiarygodnym partnerem handlowym wielu podmiotów, w tym również średnich przedsiębiorców.
Rozmowa z Jerzym Siekierą, prezesem spółki PRO-ACCO.
Jakich klientów obsługuje PRO-ACCO - są to firmy czy osoby prywatne?
Obie grupy podmiotów. Nie ma to znaczenia, gdyż - ostatecznie - każdy problem staje się problemem konkretnego człowieka oraz jego najbliższych. Tak naprawdę wszyscy mogą się do nas zgłosić. Czasami przychodzą do nas ludzie ze sprawami sprzed 15 lat, które jawią się jako beznadziejne. Wszystko tak naprawdę jest otwarte, nawet sprawy frankowe nie do końca są przesądzone. W mojej ocenie wszystko jest do przejścia. Nie ma spraw przegranych.
Z jakimi problemami można się do Państwa zgłosić?
Ze wszelką postacią problemów finansowych. Tutaj również obowiązuje zasada, że im wcześniej zaczniemy „leczenie", tym lepiej. Statystyczna osoba już na etapie dokonywania płatności pierwszych opóźnionych rat, zaczyna popełniać błędy, które kumulują się i na zasadzie kuli śnieżnej prowadzą do znaczącego pogorszenia sytuacji. Ciekawą grupą osób, którym możemy pomóc są osoby, które popadły w problemy finansowe w przeszłości. Takich ludzi często nie obejmują przepisy o upadłości konsumenckiej, a jednak można im pomóc. Trudno wyliczyć jednak wszelkie przypadki i formy w jakich PRO-ACCO może udzielić fachowego wsparcia w razie powstania kłopotów finansowych.
Jak wygląda procedura? Klient się zgłasza i co dalej?
Procedura jest banalnie prosta. Najlepiej, gdy klient przynosi wszystkie dokumenty jakie ma i przekazuje możliwie najwięcej informacji, a po kilku dniach uzyskuje poradę i konkretne wskazówki, co można zrobić.
Z czym najczęściej zgłaszają się klienci?
Aktualnie, główny zakres działalności, to obsługa księgowa firm, niemniej widzimy napływ osób z problemami finansowymi. Ostatnio zgłosił się do nas klient po licytacji i takim osobom też można pomóc.
Do kogo są skierowane te usługi?
Do możliwie szerokiego grona osób, ze szczególnym uwzględnieniem przedsiębiorców (firm) oraz osób, które popadły w problemy finansowe.
Z jakimi kosztami muszą się liczyć klienci?
Analiza konkretnego przypadku jest całkowicie bezpłatna. W związku z tym klientowi zostaną przedstawione szczegółowe informacje na temat dalszych kroków. Klient zawsze ma pewność co do aktualnych i ewentualnych kosztów takiej pomocy. Firma zapewnia jednak, że koszty te najczęściej ograniczają się do kwot rzędu kilkuset złotych, nawet przy zadłużeniach w wysokości kilkudziesięciu złotych.
Biuro PRO-ACCO znajduje się w Jarocinie przy ul. Hallera 4/2. Informacje można uzyskać również pod numerem telefonu: 502-182-182 lub 796-732-872.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.