Reklama

Jak zamówić gadżety reklamowe dla swojej firmy?

Opublikowano: Ostatnia modyfikacja:
Autor: | Zdjęcie: Materiał partnera

Jak zamówić gadżety reklamowe dla swojej firmy? - Zdjęcie główne

foto Materiał partnera

UDOSTĘPNIJ NA: UDOSTĘPNIJ NA:

Przeczytaj również:

Promowane Gadżety reklamowe otaczają nas z niemal każdej strony, choć robią to tak subtelnie, że często nawet nie zdajemy sobie sprawy z ich obecności. Reklamowe długopisy, torby czy kubki to tylko niektóre akcesoria, w które warto się wyposażyć. Pozostaje pytanie, jak właściwie zamówić je dla swojej firmy?

Reklama

Wybór akcesoriów reklamowych

Pierwszym, podstawowym zadaniem, jakie stoi przed przedsiębiorcą, jest wybór odpowiednich akcesoriów reklamowych. Wydaje się on bardzo prosty, lecz w rzeczywistości warto nieco bliżej przyjrzeć się problemowi. Przede wszystkim musimy określić, kto będzie potencjalnym odbiorcą naszych gadżetów. Firmy najczęściej kupują je dla swoich pracowników, tak aby mogli oni reklamować firmę również po godzinach pracy. Z tego też powodu przedsiębiorcy zamawiają różnego rodzaju artykuły piśmiennicze, a także torby reklamowe wielokrotnego użytku. Dobrym pomysłem będzie także zamówienie dla pracowników smyczy z logo firmy, dzięki którym zawsze mogą mieć oni niezbędne w pracy klucze przy sobie. Jeśli zaś odbiorcą naszych akcesoriów są klienci, to dobrze jest postawić na różnego rodzaju artykuły piśmiennicze, ewentualnie również małe, kieszonkowe kalendarzyki reklamowe. Inaczej jest zaś w przypadku, gdy chcemy, aby odbiorcami akcesoriów byli ważni klienci czy kontrahenci. Wtedy też powinniśmy zamówić dla nich na przykład kalendarze ścienne, kalendarze książkowe, notesy bądź nawet pendrive reklamowe. 

Wybór dostawcy

Kolejnym krokiem, jaki należy poczynić, aby zamówić akcesoria reklamowe, jest wybór ich dostawcy. Na rynku funkcjonuje obecnie bardzo wiele firm, które specjalizują się właśnie w dostarczaniu spersonalizowanych gadżetów reklamowych. Pozostaje pytanie, jak dokonać wyboru właściwej? Przedsiębiorcy najczęściej biorą pod uwagę cenę, jaką proponują im poszczególni dostawcy. Rzeczywiście, suma, jaką finalnie będziemy musieli zapłacić, zwykle jest dosyć wysoka. Choć pojedynczy gadżet kosztuje niewiele, to jednak musimy zamówić ich całkiem sporo. Z drugiej jednak strony cena nie powinna być czynnikiem decydującym, ponieważ istnieje ryzyko, że zakupi wiele akcesoriów, których jakość będzie pozostawiała sporo do życzenia. Weźmy więc pod uwagę renomę firmy, z którą chcemy współpracować. Dobrze, jeśli działa ona online, a więc prowadzi swój sklep internetowy. Dzięki temu możemy zamówić gadżety o dowolnej porze, także poza standardowymi godzinami biznesowymi. Wybierzmy dostawcę, który daje nam możliwość stworzenia gadżetów reklamowych przy pomocy własnej grafiki - jest to bardzo istotny aspekt dla wielu firm, które posiadają swój kolor przewodni bądź rozpoznawalne symbole, a nie tylko logo. Poszukując dobrej firmy, która dostarczy nam wysokiej jakości akcesoria reklamowe, warto zapoznać się z ofertą https://spiroprint.pl/. Wykorzystuje ona bowiem nowoczesne technologie (które jednak są w pełni bezpieczne dla środowiska), dzięki którym możemy cieszyć się trwałymi nadrukami na gadżetach. Co więcej, firma stosuje farby, które dodatkowo posiadają certyfikaty bezpieczeństwa dla najmłodszych. 

Jak zrealizować zamówienie?

Wybierając konkretną firmę, która prowadzi sklep internetowy z gadżetami reklamowymi, złożenie zamówienia nie powinno zająć zbyt wiele czasu. Wystarczy bowiem wejść na stronę internetową, wybrać interesujące nas produkty, a następnie wgrać grafikę, która ma zostać na nich zrealizowana. To właściwie wszystko, bowiem pozostałe czynności pozostają już po stronie firmy, w której zamówiliśmy gadżety. Ważne, aby jednorazowo zamówić większą ilość potrzebnych nam akcesoriów, bowiem za wysyłkę płacimy wtedy tylko raz. Część rzeczy będzie co prawda przez jakiś czas zalegać na magazynie, jednak są one stosunkowo niewielkie, dlatego ich przechowywanie nie powinno sprawiać większego problemu. Pamiętajmy, aby w razie braków, złożyć zamówienie na kolejną dostawę z odpowiednim wyprzedzeniem, bowiem jego realizacja, w przypadku niektórych projektów, może zająć nieco więcej czasu, choć większość z nich realizowana jest nawet w 24 godziny. 

UDOSTĘPNIJ NA: UDOSTĘPNIJ NA:
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

Wczytywanie komentarzy