Kandydaci na głównego specjalistę od spraw dróg muszą wykazać się między innymi wykształceniem wyższym i 4 letnim stażem pracy. Wśród zadań realizowanych na wskazanym stanowisku jest prowadzenie spraw związanych z budową, modernizacją, ochroną i utrzymaniem dróg gminnych oraz nadzór nad realizacją inwestycji drogowych. Wyłoniony specjalista zatrudniony zostanie w urzędzie na pół etatu - informuje miasto.
Tak podsumowali JAROCIN FESTIWAL 2024
Dalsza część artykułu pod WIDEO
Inspektor od infrastruktury komunalnej natomiast musi mieć wykształcenie wyższe, 2-letni staż pracy oraz co najmniej rok doświadczenia w pracy w jednostce samorządu terytorialnego. Osoba na tym stanowisku między innymi odpowiedzialna będzie za prowadzenie spraw związanych z powstawaniem i funkcjonowaniem boisk, placów zabaw oraz siłowni zewnętrznych. Urzędnik będzie też odpowiadał za współpracę z innymi zarządcami dróg publicznych czy utrzymanie i zarządzanie przystankami komunikacyjnymi. Inspektor pracował będzie na pełnym etacie.
W obu postępowaniach kandydaci mogą składać dokumenty do 29 lipca do godz. 15.00 pod w Biurze Obsługi Miasta i sekretariacie Urzędu pod adresem: Ratusz Jarocin ul. Rynek 1 lub przesłać na adres: Urząd Miejski w Jarocinie, Aleja Niepodległości 10, 63-200 Jarocin.
Komentarze (0)