Przedstawiciele jarocińskiego salonu „A widzisz” na targach we Francji

Opublikowano:
Autor:

reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

GospodarkaMiędzynarodowe Targi Optyczne SILMO Paris 2025 to jedno z najważniejszych wydarzeń w branży optycznej, okularowej i optometrycznej. W trakcie czterodniowej imprezy prezentowane były najnowsze kolekcje, technologie, sprzęt oraz innowacyjne rozwiązania. Najświeższe trendy we Francji poznawali Andrzej Polanowski i Magdalena Paprotna z Centrum Okularów Progresywnych "A widzisz" w Jarocinie.
reklama

Międzynarodowe targi SILMO to wydarzenie, które co roku odbywa się w stolicy Francji. W tegorocznej edycji swoje produkty prezentowało 900 wystawców z 42 krajów. Jednak targi to nie tylko ekspozycje i nowe kolekcje, ale także spotkania z liderami branży i poznawanie najnowszych światowych trendów w optyce.

W wydarzeniu uczestniczyli m.in. Magdalena Paprotna i Andrzej Polanowski z Centrum Okularów Progresywnych „A Widzisz” w Jarocinie. Co udało im się podpatrzeć?

Rozmowa z Magdaleną Paprotną i Andrzejem Polanowskim 

Co skłoniło państwa do udziału w tegorocznych targach SILMO w Paryżu?

Magdalena Paprotna: Regularnie bierzemy udział w najważniejszych targach i konferencjach branży optycznej. To najlepsza okazja, aby być na bieżąco z nowościami, śledzić kierunki rozwoju oraz utrzymywać kontakt z dostawcami i ekspertami z całego świata. W paryskich targach uczestniczyliśmy również w ubiegłym roku, dlatego z przyjemnością tu wróciliśmy.

reklama

Jakie nowości zwróciły państwa uwagę?

Andrzej Polanowski: Podczas targów zawsze dzielimy się naturalnie obszarami zainteresowań. Magda skupia się na oprawkach oraz sprzęcie diagnostycznym i badawczym, a ja na szkłach okularowych i technologiach ich produkcji. Szczególnie interesującym trendem jest dynamiczny rozwój technologii druku 3D, która zaczyna obejmować nie tylko produkcję opraw, lecz także soczewek okularowych. W najbliższych latach może to oznaczać prawdziwą rewolucję w naszej branży.

Zauważalne są wyraźne zmiany w trendach stylistycznych w porównaniu z poprzednimi latami?

Magdalena Paprotna: W modzie okularowej, podobnie jak w modzie odzieżowej, powracają inspiracje z lat 80. i 90. Styl retro jest bardzo widoczny. W sezonie jesień-zima coraz bardziej zacierają się granice między oprawami damskimi i męskimi. W kwestii rozmiarów dominować będą modele bardzo duże lub przeciwnie - wyjątkowo małe. Kolorystyka to przede wszystkim brązy, śliwki, odcienie oliwki i słomkowego.

reklama

Jakieś produkty lub technologie zamierzacie wprowadzić do swojego salonu?

Magdalena Paprotna: Tak, mamy kilka interesujących rozwiązań, które planujemy wdrożyć, choć jeszcze jest za wcześnie, aby zdradzać szczegóły. Możemy natomiast pochwalić się nowymi markami w naszej ofercie. Już wkrótce pojawią się u nas oprawy Vivienne Westwood, a także wyjątkowe modele tytanowe z Korei i Japonii. To kraje słynące z najwyższej jakości ręcznie wykonywanych opraw z najczystszego tytanu. Ponadto odkryliśmy bardzo praktyczne rozwiązanie w postaci uniwersalnych nakładek przeciwsłonecznych, pasujących do różnych modeli opraw.

reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ

Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM

e-mail
hasło

Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

Wczytywanie komentarzy
reklama
logo