Reklama

Testuje nie tylko luksusowe samochody. Radosław Gasik założył kanał na YouTube. Tym razem nowy fiat [WIDEO]

Opublikowano: 19 stycznia 2021 14:48
Autor: | Zdjęcie: Janek Marcinkowski

Testuje nie tylko luksusowe samochody. Radosław Gasik założył kanał na YouTube. Tym razem nowy fiat [WIDEO] - Zdjęcie główne

Radosław Gasik STR | foto Janek Marcinkowski

UDOSTĘPNIJ NA: UDOSTĘPNIJ NA:

Przeczytaj również:

Motoryzacja Jarocin. STR Testy. Radosław Gasik recenzuje ekskluzywne samochody. Wywiad z prawdziwym pasjonatem motoryzacji. ZOBACZ WIDEO PONIŻEJ.

Reklama

Jarocin. STR Testy. Radosław Gasik recenzuje ekskluzywne samochody. Wywiad z prawdziwym pasjonatem motoryzacji. ZOBACZ WIDEO PONIŻEJ.

Radosław Gasik z Kotlina na co dzień pracuje jako Specjalista w Dziale Urządzeń Transportu Bliskiego w Urzędzie Dozoru Technicznego w Ostrowie Wielkopolskim, jednak od dziecka jest wielkim pasjonatem motoryzacji. 42-latek przez dwa lata pracował nawet jako diagnosta samochodowy w Jarocinie.

 

W ubiegłym roku na łamach „Gazety Jarocińskiej” w cyklu „Co masz w garażu?” opublikowaliśmy artykuł na temat eksploatacji Fiata Tipo - pan Radosław opowiedział nam jak przejechał fiatem 50 000 km. Chwilę po publikacji artykułu, pasjonat z Kotlina postanowił założyć własny kanał na YouTube, na którym recenzuje ekskluzywne (i nie tylko) samochody. Wszystkie odcinki możecie obejrzeć TUTAJ. 

Rozmowa z Radosławem Gasikiem z Kotlina - pasjonatą motoryzacji i twórcą kanału na YouTube

Jak zaczęła się Pana przygoda na YouTube?

Pomysł narodził się w ubiegłym roku, kiedy to na łamach Gazety Jarocińskiej pojawił się artykuł „50 tysięcy kilometrów Fiatem Tipo”. Postanowiłem wówczas napisać do gazety, ponieważ byłem bardzo zadowolony z eksploatacji mojego Fiata, którym swoją drogą jeżdżę do dzisiaj - aktualny przebieg to 77 tysięcy km i nadal bez żadnej awarii. To było tak naprawdę preludium do mojego kanału na YouTube. Po tym artykule kilku moich znajomych stwierdziło, że powinienem zająć się vlogowaniem i dwa tygodnie później powstał pierwszy odcinek. Kanał ruszył dokładnie we wrześniu ubiegłego roku.

Jak zaczęła się w ogóle przygoda z motoryzacją?

Motoryzacja to moja pasja praktycznie od kołyski. Nauczyłem się czytać, to mój tata zaczął kupować już jakieś magazyny o motoryzacji. Po podstawówce poszedłem do technikum samochodowego, a następnie na studia - również samochodowe. Dwa lata pracowałem również jako diagnosta, a przez 10 lat prowadziłem z ojcem autohandel, więc można powiedzieć, że jestem z tym związany od zawsze. Muszę przyznać, że w samochodach lubię tak naprawdę wszystko. Lubię nimi jeździć, uczyć się o nich, czytać, a obecnie lubię również vlogować.

Po przejrzeniu Pana kanału zauważyłem, że duża część samochodów to modele ekskluzywne. Jak zdobywa Pan auta do odcinków?

Oczywiście żaden z tych samochodów nie jest mój, ponieważ najzwyczajniej w świecie, nie stać mnie na takie auta. W głównej mierze na moim kanale pokazuję samochody naszych marzeń i są to generalnie auta moich znajomych, czy też rodziny znajomych. Jeżeli ktoś chcę wystąpić ze swoim autem w odcinku, to oczywiście nie ma problemu. Bywa jednak, że ktoś osobiście nie chce wziąć udziału w nagraniu i mówi po prostu, że chciałby użyczyć swój samochód do odcinka.

Oprócz znajomych zdarzają się jakieś obce osoby?

Jak dotychczas zgłosił się jeden pan z Białegostoku. Stwierdził, że ma trzy mega samochody w swojej stajni i zaprosił nas do siebie. Pamiętam, że miał w swojej kolekcji Audi RS7, BWM 850i i Mercedesa z lini AMG. Niestety nie skorzystałem z oferty ponieważ odległość 500 km to trochę za dużo, ale oczywiście bardzo mu za to podziękowałem.

Który z dotychczasowych samochodów zrobił na Panu największe wrażenie?

Jako pasjonata to zaskakują mnie mile tak naprawdę wszystkie samochody. Największym odkryciem był jednak Mercedes-Benz GLC AMG S Edition 1 - jest to jedyny taki egzemplarz w Polsce, a firma AMG wyprodukowała ich tylko 150. Jego osiągi są porównywalne do bolida Formuły 1. Ten samochód prędkość 100 km/h osiąga w 3,6 sekundy.

Jaki model samochodu chciałby Pan najbardziej przetestować?

Oczywiście mam marzenia związane z samochodami, które chętnie bym zaprezentował na swoim kanale. Mógłby to być np. Bugatti Veyron lub Koenigsegg One:1 (szwedzkie auto sportowe). Z tego co mi wiadomo, to w Polsce jest kilka sztuk Bugatti, ale o Koenigsegg niestety nie słyszałem. To bardzo indywidualistyczne samochody kosztujące krocie.

Jakie są plany kanału „STR Testy” na przyszłość?

Przede wszystkim chcemy się rozwijać technicznie. Niedawno zakupiłem sonometr, którym będziemy sprawdzać głośność samochodu wewnątrz. Marzy nam się również zakup jakiegoś urządzenia do pomiaru prędkości czy przyspieszenia, abyśmy mogli te rzeczy także pokazywać naszym widzom. Na tę chwilę mamy 974 subskrybentów, z czego jestem powiedzmy umiarkowanie zadowolony, bo oczywiście chciałbym żeby ich było jeszcze więcej. Duże podziękowania za tworzenie kanału należą się także mojemu synowi Bartkowi, który obecenie kręci i montuje moje recenzje.

 

Najnowszym filmem testera jest wideo poświęcone Tipo Cross. Gasik testuje auto między innymi na ulicach Jarocina. - Ten popularny przedstawiciel segmentu C jesienią przeszedł kurację odmładzającą, a wraz z nią zaprezentowano nową odmianę stylizowaną na crossovera czyli Crossa. Po liftingu w gamie Tipo zadebiutowała również nowa jednostka napędowa z rodziny Firefly o pojemności 1l i mocy 100 KM - opisuje. Samochód do testów wypożyczył salon Auto Dutkiewicz w Jarocinie. 

Szanowni Internauci. Komentujcie, dyskutujcie, przedstawiajcie swoje argumenty, wymieniajcie poglądy - po to jest nasze forum i możliwość dodawania komentarzy. Prosimy jednak o merytoryczną dyskusję, o rezygnację z wzajemnego obrażania, pomawiania itp. Szanujmy się.

UDOSTĘPNIJ NA: UDOSTĘPNIJ NA:
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.