Siedziba jarocińskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji znajduje się przy oczyszczalni ścieków w Cielczy. Taka lokalizacja powoduje, że załatwienie spraw w wodociągach jest dla wielu osób uciążliwe. To ma się niebawem zmienić.
Już wkrótce klienci Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji w Jarocinie, będą mogli załatwić wiele spraw w Biurze Obsługi Klienta przy ul. Kościuszki 15B w Jarocinie. W tym samym budynku znajduje się Biuro Obsługi Klienta Urzędu Miejskiego w Jarocinie [więcej na ten temat czytaj TUTAJ].
- Wychodzimy naprzeciw naszym klientom, by ułatwić im kontakt z naszym przedsiębiorstwem, oszczędzając cenny czas na dojazd do siedziby spółki. Teraz będą mogli wiele spraw załatwić w centrum Jarocina, blisko urzędu - podkreśla Remigiusz Nowojewski, prezes PWiK-u.
W nowym biurze klienci uzyskają podstawowe informacje na temat działalności spółki wodociągowo-kanalizacyjnej. Będą także mogli więcej dowiedzieć się o obowiązującej taryfie, regulaminie dostarczania wody i odprowadzania ścieków oraz usługach związanych z odprowadzaniem wód opadowych i roztopowych itp.
Będzie można również składać tam pisma adresowane do PWiK-u oraz odbierać faktury VAT wystawione w siedzibie spółki i podpisaną umowę.
Na miejscu będą wydawane i przyjmowane wnioski (wraz z załącznikami) o zawarcie umów na usługi świadczone przez PWiK:
- dostarczanie wody i odprowadzanie ścieków
- odprowadzenie wód opadowych i roztopowych
- montaż podlicznika
- dokonywanie rozliczeń z uwzględnieniem wodomierza dodatkowego do pomiaru wody bezpowrotnie zużytej
- wydanie warunków technicznych
Biuro podawcze jarocińskich wodociągów zostanie uruchomione w budynku przy ul. T Kościuszki w poniedziałek - 3 lutego.